Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 9 november 2009, 15:42   #1
jortzwolsman
Junior Member

jortzwolsman's schermafbeelding
Standaard CI+ Error-04: CCK Failed. Samsung LE37B652d4pxxn

Ja, hier heb ik ook last van. onregelmatig krijg ik "CI+ Error-04: CCK Failed" waarna hij de melding CI+ Cam Fout 03 weergeeft en het beeld op zwart gaat (muv ned 1). Heb een Samsung LE37B652d4pxxn met een @smit module.

Weet iemand hier een oplossing voor??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icetea Bekijk bericht
Vanochtend hier zelfde probleem bij aanzetten (uit standby). CI+ Error-04: CCK Failed. Alleen NED1 HD gaf beeld en alle andere kanalen gaven deze melding (ook bij heel lang wachten). Nogmaals uit/aan vanuit standby modus werkte niet, op SCIFI gezet. CI+ Error-04: CCK Failed. Daarna hele TV uit/aan moeten zetten. Daarna ging de CI+ weer opnieuw authentiseren, je zag de Authorisation van 20% etc. oplopen tot Authorisation OK en daarna werkte alles weer normaal.

TV was al opnieuw geinstalleerd met alle kanalen 37PFL9604 (CI+ Smit), signaalsterkte 3/5, goed. Op andere TV 32PFL9604 (CI+ Smit) heb ik dit probleem nog niet gehad, daar zie ik alleen soms kort de melding 'gecodeerd programma' bij zappen of aanzetten maar dat verdwijnt na een seconde.

Gezien ook de bevindingen van de vorige melder. Als de CI+ module deze (Unrecoverable?) Error tegen komt, moet de TV uit/aan lijkt het.
jortzwolsman is offline  
Oud 9 november 2009, 18:48   #2
anoniem
Cable Expert

anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jortzwolsman Bekijk bericht
Ja, hier heb ik ook last van. onregelmatig krijg ik "CI+ Error-04: CCK Failed" waarna hij de melding CI+ Cam Fout 03 weergeeft en het beeld op zwart gaat (muv ned 1). Heb een Samsung LE37B652d4pxxn met een @smit module.

Weet iemand hier een oplossing voor??
Kun je aangeven hoe vaak dit voorkomt. Welke software versie gebruik je in de TV ??
anoniem is offline  
Oud 9 november 2009, 21:34   #3
jortzwolsman
Junior Member

jortzwolsman's schermafbeelding
Standaard

Dit gebeurd onregelmatig. soms een uur niet en dan zomaar 10 keer per uur.

Software: 2009/09/01_002004.

De monteur van Samsung heeft zelfs een nieuw moederbord geplaatst.

Heb je hier voldoende aan? Dank alvast.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Kun je aangeven hoe vaak dit voorkomt. Welke software versie gebruik je in de TV ??
jortzwolsman is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten