Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > CI+ en DVB-C

Mededelingen

CI+ en DVB-C Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Bekijk resultaten enquête: software versie .66
prima, geen problemen meer. 32 58,18%
(nieuw) last van spontane vaslopers / restart "plof" 9 16,36%
(nog steeds) last van spontane vaslopers / restart "plof" 6 10,91%
(nieuw) CI+ problemen w.o. SAC / CCK 5 9,09%
(nog steeds) CI+ problemen w.o. SAC / CCK 3 5,45%
(nieuw) anders 4 7,27%
(nog steeds) anders 3 5,45%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 9 november 2009, 19:15   #1
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard Enquête resultaten software versie (3)

Testers

Graag jullie bijdrage voor wat betreft je ervaring met de .66 software versie.

Laatst gewijzigd door anoniem; 9 november 2009 om 19:24
anoniem is offline  
Oud 10 november 2009, 07:14   #2
webridder
Junior Member
 
webridder's schermafbeelding
Standaard .66 software

Ik kan me niet vinden in allerlei opmerkingen, foute constateringen enzovoort over de nieuwste software. Ik heb de .66 software een aantal dagen geleden geinstalleerd in mijn 42pfl9664 en kijk sindsdien met groot plezier. ZONDER PROBLEMEN! Ik gebruik een ziggo module.
webridder is offline  
Oud 10 november 2009, 09:27   #3
Erref
Member
 
Erref's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Testers

Graag jullie bijdrage voor wat betreft je ervaring met de .66 software versie.
Geen idee wat SAC/CCK betekent, maar ik heb geen problemen meer na update met V66 (42" 9664, Smit cam). Wel af en toe meldingen als "gecodeerd programma", maar daarna komt het programma wel door.

Laatst gewijzigd door Erref; 11 november 2009 om 08:46
Erref is offline  
Oud 10 november 2009, 12:17   #4
RobertElbertse
Member
 
RobertElbertse's schermafbeelding
Standaard

SAC = Secure Authentication Channel
CCK = Content Control Key

Dus ik neem aan dat men hiermee authenticatie errors bedoeld. Ik interpreteer het maar even als: je krijgt het "authenticatie scherm" of je krijgt de melding "gecodeerd programma". (en dan langer dan 1-2 seconden bij het opstarten van de TV).

Maar ik neem aan dat iemand mij wel verbeterd als ik het fout zeg.
RobertElbertse is offline  
Oud 10 november 2009, 12:27   #5
knar
Junior Member
 
knar's schermafbeelding
Standaard

Ik mis eigenlijk een smaak:
'vrijwel geen problemen meer'

Ik heb gestemd op 'geen problemen meer', maar ik heb 1 maal een plof gehad en 1 of 2 maal een zwart scherm, waarbij de tv niet meer reageert op de AB.
knar is offline  
Oud 10 november 2009, 12:56   #6
ArChie
Senior Member
 
ArChie's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knar Bekijk bericht
Ik heb gestemd op 'geen problemen meer', maar ik heb 1 maal een plof gehad en 1 of 2 maal een zwart scherm, waarbij de tv niet meer reageert op de AB.
Waarom kies je dat niet voor één van de twee opties: last van spontane vaslopers / restart "plof"? Als je daar tijdens de korte test tijd last van hebt gehad is het toch niet verstandig om richting Ziggo en/of Philips aan te geven dat je geen problemen meer hebt? Daarmee geef je immers het verkeerde signaal af. Ik zou tenminste geen TV willen hebben die met enige regelmaat vast staat of een plof geeft.
ArChie is nu online  
Oud 10 november 2009, 13:19   #7
nlrb
Senior Member
 
nlrb's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobertElbertse Bekijk bericht
SAC = Secure Authentication Channel
CCK = Content Control Key

Dus ik neem aan dat men hiermee authenticatie errors bedoeld. Ik interpreteer het maar even als: je krijgt het "authenticatie scherm" of je krijgt de melding "gecodeerd programma". (en dan langer dan 1-2 seconden bij het opstarten van de TV).

Maar ik neem aan dat iemand mij wel verbeterd als ik het fout zeg.
Mijn interpretatie is anders, maar Anoniem heeft het inderdaad niet duidelijk uitgelegd.

Ik heb de categorie 'anders' ingevuld aangezien ik nog last heb van de medling 'gecodeerd programma' en af en toe 'voer smartcard in/controleert smartcard'. Dit is voor mij iets heel anders dan SAC/CCK errors die alleen bij authenticatie (opstarten) voor kunnen komen.
nlrb is offline  
Oud 10 november 2009, 13:21   #8
nlrb
Senior Member
 
nlrb's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knar Bekijk bericht
Ik heb gestemd op 'geen problemen meer', maar ik heb 1 maal een plof gehad en 1 of 2 maal een zwart scherm, waarbij de tv niet meer reageert op de AB.
Lijkt me dan verkeerd ingevuld. Je hebt dus nog steeds last van reboots.
nlrb is offline  
Oud 10 november 2009, 17:48   #9
jacob53
Junior Member
 
jacob53's schermafbeelding
Standaard goed

de 66 software versie draaid bij mij tot nu toe goed op een punt na bij het uit zeten moet ik meerdere keren op de tip toets druken voor hij uit gaat
jacob53 is offline  
Oud 10 november 2009, 18:14   #10
nlrb
Senior Member
 
nlrb's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacob53 Bekijk bericht
de 66 software versie draaid bij mij tot nu toe goed op een punt na bij het uit zeten moet ik meerdere keren op de tip toets druken voor hij uit gaat
Dit is 'as designed' sinds versie 0.26.38.13. Uit de release notes:
• Improvement of robustness of the side control.
After updating this software the operation of the side control can be slightly different as before. It might be that the TV needs a confirmation of the key press. This means, the first press activates the side control, while the second press executes the action. During 15 seconds the side control will operate.
nlrb is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > CI+ en DVB-C




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl