Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
  #1  
Oud 9 november 2009, 19:20
Vrijevogels's schermafbeelding
Vrijevogels Vrijevogels is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Locatie: Franeker Ziggo
Ziggo Internet: Connect Max, Play Max, volop bellen, Ubee modem
DTV: Horizon
Berichten: 1.021
Standaard Ondertiteling doven en slechthorend ned verdwenen

Vorige week was er de mogelijkheid om via ned 1,2,3 via de decoder subs van txt 888 te voorschijn te toveren. Nu is deze optie opeens weer verdwenen en moet je eerst weer teletekst inschakellen en dan pagina 888 selecteren. Deze subs zijn lang zo duidelijk niet.

Wat is er aan de hand? en komen de subs spoedig weer terug??????
  #2  
Oud 9 november 2009, 20:30
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2008
Locatie: culemborg
Berichten: 80
Standaard

zover ik weet niet, was een test of iets dergelijk zie hier

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=21824

en dat liep niet goed.
  #3  
Oud 9 november 2009, 21:15
Vrijevogels's schermafbeelding
Vrijevogels Vrijevogels is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Locatie: Franeker Ziggo
Ziggo Internet: Connect Max, Play Max, volop bellen, Ubee modem
DTV: Horizon
Berichten: 1.021
Standaard

Als ik goed lees hadden vooral mensen met samsung apparatuur problemen. Hier werkte het perfect. Zal denk ik toch eerst samsung met een fix moeten komen en zit de fout niet zo zeer bij Ziggo wat iedereen beweerd.

Hopelijk is het snel opgelost. Zag en werkte perfect !!!
  #4  
Oud 9 november 2009, 22:41
Vrijevogels's schermafbeelding
Vrijevogels Vrijevogels is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Locatie: Franeker Ziggo
Ziggo Internet: Connect Max, Play Max, volop bellen, Ubee modem
DTV: Horizon
Berichten: 1.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijevogels Bekijk bericht
Als ik goed lees hadden vooral mensen met samsung apparatuur problemen. Hier werkte het perfect. Zal denk ik toch eerst samsung met een fix moeten komen en zit de fout niet zo zeer bij Ziggo wat iedereen beweerd.

Hopelijk is het snel opgelost. Zag en werkte perfect !!!
Inmiddels in een ander draadje uitleg gehad van Anoniem, wat er aan de hand is. Deze draad mag dus wat mij betreft op slot
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl