Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 november 2009, 18:27
RoWa2008's schermafbeelding
RoWa2008 RoWa2008 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 november 2008
Locatie: Enschede @home
Berichten: 24
Standaard Kan niet meer in webmail

Zijn er meer mensen die sinds vanmiddag niet meer in de webmail kunnen. Ik ben er vanmorgen nog opgeweest en als ik nu inlog zegt ie dat de gebruikersnaam of ww niet klopt. Ook in mijn outlook komt niks meer binnen, want dan moet ik mijn ww opnieuw invoeren.

Ik heb niks gewijzigd.. misschien zijn er meer mensen met dit probleem.
  #2  
Oud 9 november 2009, 22:15
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Er was vandaag wel een storing met MijnZiggo, maar die is opgelost inmiddels. Kan je wel je wachtwoord wijzigen? (https://email.ziggo.nl > wachtwoord vergeten)
__________________
Please Google your question before asking.
  #3  
Oud 11 november 2009, 19:19
BrabantDus's schermafbeelding
BrabantDus BrabantDus is offline
Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Dussen/Casema
Ziggo Internet: alles in 1 Plus
DTV: samsung dcb-B270R en C+ in Panasonic VT30
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoWa2008 Bekijk bericht
Zijn er meer mensen die sinds vanmiddag niet meer in de webmail kunnen. Ik ben er vanmorgen nog opgeweest en als ik nu inlog zegt ie dat de gebruikersnaam of ww niet klopt. Ook in mijn outlook komt niks meer binnen, want dan moet ik mijn ww opnieuw invoeren.

Ik heb niks gewijzigd.. misschien zijn er meer mensen met dit probleem.
Bij een kennis hetzelfde probleem,, wachttijd telefoon moet je maar raden, het contactformulier werkt niet, en als je een wachtwoord opvraagt krijg je die per email opgestuurt terwijl je niet in je mailbox kan komen (handig).
Kan dus ook niet meer via webmail inloggen.
  #4  
Oud 11 november 2009, 19:26
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Je kunt ook Ziggo Thuishelp gebruiken als je niet wilt bellen:
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...net/thuishelp/
__________________
Power is nothing without control !!!
  #5  
Oud 11 november 2009, 19:34
BrabantDus's schermafbeelding
BrabantDus BrabantDus is offline
Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Dussen/Casema
Ziggo Internet: alles in 1 Plus
DTV: samsung dcb-B270R en C+ in Panasonic VT30
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GolfTouch Bekijk bericht
Je kunt ook Ziggo Thuishelp gebruiken als je niet wilt bellen:
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...net/thuishelp/
Ik kreeg te horen dat er een zeer lange wachttijd was met bellen.
Dat thuishulp werkt dat redelijk? zo ja ga ik dat morgen proberen bij de persoon, is een paar dorpen verder dus vandaag niet meer.
  #6  
Oud 11 november 2009, 23:32
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Thuishelp is een programma dat de meest gestelde vragen beantwoord en waarmee je kan chatten met een medewerker. Geen wachttijden, het kost je geen geld en men kan meteen voor je kijken.

Wat betreft wachtwoord wijzigen: ik weet niet hoe het bij de nieuwe site zit, maar bij de oude werd het niet naar je gemaild, maar kon je na invullen van klantnummer/postcode/huisnummer/gebruikersnaam een nieuw ww instellen.
__________________
Please Google your question before asking.
  #7  
Oud 15 november 2009, 22:19
honingbijtje's schermafbeelding
honingbijtje honingbijtje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 november 2009
Locatie: hutje
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht

Wat betreft wachtwoord wijzigen: ik weet niet hoe het bij de nieuwe site zit, maar bij de oude werd het niet naar je gemaild, maar kon je na invullen van klantnummer/postcode/huisnummer/gebruikersnaam een nieuw ww instellen.
Echt handig ja, ik ben mijn ww kwijt en na het invullen van mijn gegevens krijg ik het wachtwoord...jawel...toegemaild!
Lang leve ziggo (maar niet heus)

Hoe kom ik nu mijn mail in?
  #8  
Oud 15 november 2009, 22:52
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door honingbijtje Bekijk bericht
Hoe kom ik nu mijn mail in?
Je geeft aan je wachtwoord via e-mail te ontvangen. Vraag jij niet je wachtwoord voor mijn Ziggo opnieuw aan dan?

Als ik op de link klik bij wachtwoord e-mail vergeten kom ik op de producten site uit.

Anders maandag even bellen met de helpdesk?
__________________
Power is nothing without control !!!

Laatst gewijzigd door GolfTouch; 15 november 2009 om 23:02
  #9  
Oud 15 november 2009, 23:19
honingbijtje's schermafbeelding
honingbijtje honingbijtje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 november 2009
Locatie: hutje
Berichten: 2
Standaard

als ik bij webmail op de link klik van ww vergeten, dan kom ik ook op de productensite uit. Daar moet ik me vervolgens aanmelden met mijn account waar van ik een ww heb gekregen ooit. Uiteraard staat dat ww in mn email-inbox
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl