Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 november 2009, 14:48
martmarbus's schermafbeelding
martmarbus martmarbus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 14 juli 2004
Locatie: den helder
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: -
Berichten: 133
Standaard Werkzaamheden P-code 1784 Den Helder

Dit bericht kreeg ik binnen.
Het is maar dat je het weet.

Mart

Geachte abonnee,

Ziggo werkt voortdurend aan het verbeteren van zijn diensten. Zo ook bij u in de buurt. Daarmee garanderen we u een hoge kwaliteit televisie, telefonie en internet.

U kunt ons verwachten op maandag 9 t/m vrijdag 13 november van 07.00 - 16.00 uur. Omdat de werkzaamheden buitenshuis plaatsvinden, hoeft u hiervoor niet thuis te blijven. Houd er wel rekening mee dat uw televisie -, radio -, telefonie - en/of internetsignaal tijdens deze werkzaamheden tijdelijk onderbroken kunnen worden. Uiteraard doen wij er alles aan om de overlast zo veel mogelijk te beperken.

Kunt u na deze werkzaamheden niet bellen en/of internetten? Probeer dan eerst het volgende:

1. Haal de stroom twee minuten van uw modem af en zet hem daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.

2. Heeft u een router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem 2 minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna pas weer uw router aan en start uw computer opnieuw.

3. Digitale Televisie van Ziggo? Haal dan twee minuten de digitale ontvanger uit het stopcontact en sluit deze daarna weer aan.

Heeft u nog vragen of houdt u problemen? Op ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/ vindt u actuele informatie over onderhoudswerkzaamheden. U kunt natuurlijk ook bellen met onze Klantenservice op 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut). Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 - 22.00 uur en in het weekend van 09.00 - 22.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Ziggo Klantenservice.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl