Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 november 2009, 22:03
joskes's schermafbeelding
joskes joskes is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra arris touchstone TM702
DTV: humax 5000c hd ontvanger
Standaard

Ik geloof jou nergens vernoemd te hebben isis en niemand niet bij naam, dus hij die zich aangesproken voelt reageerd meteen zie ik
Oud 8 november 2009, 22:11
Poupou's schermafbeelding
Poupou Poupou is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis, Ubee EVM320B
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joskes Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb zelf het alles in een extra van ziggo,destijds het bestellen en beloofde leveren ging op alle fronten mis vanuit ziggo.
Niet de beloofde modem,later geleverd dan afgesproken,slecht behandeld aan de helpdesk.
Na een mail naar de directie met alle klachten en dit te willen publiceren over alle forums op het internet die ik maar kon vinden met voorbeeld text erbij kreeg ik binnen het uur de secretaresse aan de telefoon met de mededeling dat het meteen werd opgelost.
Nog geen half uur later hoofd klachtendienst aan de lijn dat de dag erop meteen een monteur zou komen met de wel beloofde modem enz...
Dat gebeurde dus ook en hoppa die mail deed wonderen.

Welnu,mijn zoon die een eigen woning heeft wist ik te overtuigen jongstleden om toch beter een alles in een pakket van ziggo te nemen en telfort vaarwel te zeggen.
Waar ik bij was telefonisch besteld,vragend of alles op tijd geleverd zou worden werd weer met 100 % zekerheid beloofd binnen 14 dagen.
We zijn nu drie weken verder en wat denk je niets,helemaal niets,geen bericht van ziggo geen bestelling.
5 maal ziggo gebeld inmiddels,helemaal niets wijzer geworden,je word verwezen naar de algemene voorwaarden verdomme.
Ik ga maar weer eens het hele gebeuren op schrift stellen en overal maar posten waar ik maar kan als waarschuwing tegen de ziggo storytellers.
Tevens ga ik nu ook de hele top van ziggo werkelijk bombarderen met mails tot ze daadwerkelijk doen wat ze beloven.

Ik schaam me gewoon tegenover mijn zoon.

BEDANKT ZIGGO VOOR HET GESTUNTEL,HET FRUSTREREN HET BELOVEN MAAR NIET DOEN

Laat me raden, je zoon heeft Telfort opgezegd voordat hij het Ziggo-pakket binnenhad? Niet echt slim. Die paar tientjes voor een maandje dubbel abonnement scheelt een hoop frustraties zo te zien.
Oud 8 november 2009, 22:11
wijbro's schermafbeelding
wijbro wijbro is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra / Arris
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Och och och, jij begint toch met aanspreken van mensen en beschuldigen dat ze bij Ziggo werken????

Even checken, nog steeds geen bijschrijvingen van Ziggo, enkelt afschrijvingen.

Voel je je nu meer dan een ander?

Echt, het getuigt van zwakte om mensen gelijk maar van een baan bij Ziggo te bestempelen. Jaja, ohwnee, er zijn ook mensen die geen problemen bij Ziggo hebben

Echt, suc6 met je probleem. Door je eigen houding, is je eigen geloofwaardigheid hier in ieder geval beneden peil... je opmerking doet mij enkelt denken aan een lokroep, een lokroep om aandacht.. maar goed... bel Radar maar. En los daarvan... jullie.... grrrrrrrrrr....

Suc6 er mee
Beste Ed,

Volgens mij lees en reageer je in dit geval een beetje tendentieus
en zeker niet inhoudelijk op de (in ieder geval) mijns insziens terechte klacht. Of die nu leuk is voor Ziggo of niet
Oud 8 november 2009, 22:25
Hengelerweend's schermafbeelding
Hengelerweend Hengelerweend is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:

Tevens ga ik nu ook de hele top van ziggo werkelijk bombarderen met mails tot ze daadwerkelijk doen wat ze beloven.
Wat denk je daar nu mee te bereiken ?
Hooguit persoonlijke genoegdoening van je stuurloze woede

Succes verder
Oud 8 november 2009, 22:32
joskes joskes is offline
Banned User

Standaard

weer zo'n zogenaamde denkend alles te wetende senior deskundige niets zeggende reactie
Oud 8 november 2009, 22:41
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Wat wel zo is, is dat als je je wat beter had ingelezen, je had kunnen weten dat dit soort dingen gebeuren. Bij ziggo bovengemiddeld veel. Bij mij ging het in eerste instantie ook goed mis. Nu is alles goed. Een kruistocht tegen de directie is vechten tegen de bierkaai.
Oud 8 november 2009, 22:45
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wijbro Bekijk bericht
Beste Ed,

Volgens mij lees en reageer je in dit geval een beetje tendentieus
en zeker niet inhoudelijk op de (in ieder geval) mijns insziens terechte klacht. Of die nu leuk is voor Ziggo of niet
Nee, het gaat om de manier van houding... Behandel een ander zoals je zelf behandeld wenst te worden. Geef geen grote bek en wees gewoon normaal. De bezoekers van dit forum kunnen er toch niets aan doen dat het bij Ziggo fout gaat??????

Dus niks niet tendentieus....

Terechte klacht of niet, doe normaal met uitspraken!!!
Oud 8 november 2009, 22:45
joskes joskes is offline
Banned User

Standaard

I know vijver,maar je moet toch iets
In het verleden heeft het wel gewerkt gelukkig,alles kon ineens wel.
Maar inderdaad ik ben het met je eens, je vecht tegen een groot monster dat ziggo heet als je een probleem hebt met hun ""getuige alle vermeldingen op dit forum.""
En ed dat is het nu juist je bent netjes aan de hulplijn en er zit een soort iets aan de andere kant als een robot zijn riedeltje af te draaien zonder dat je ook maar een normaal antwoord krijgt.
Op de vraag of ik het track en trace nummer dan kon krijgen was het antwoord ook "geven we nooit ""
Dat noem ik echt respectloos en dan gaan sommige mensen inderdaad raar doen.
Oud 8 november 2009, 22:48
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
je vecht tegen een groot monster dat ziggo heet als je een probleem hebt met hun ""getuige alle vermeldingen op dit forum."
Excuses... sorry...

Denk eens na voordat je iets tikt, dit forum kan er ook niets aan doen dat je problemen ervaart. Leg je probleem uit en hou die nare woorden achterwege. Dat stoort.
Oud 8 november 2009, 22:53
Hengelerweend's schermafbeelding
Hengelerweend Hengelerweend is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Nee, het gaat om de manier van houding... Behandel een ander zoals je zelf behandeld wenst te worden. Geef geen grote bek en wees gewoon normaal. De bezoekers van dit forum kunnen er toch niets aan doen dat het bij Ziggo fout gaat??????

Dus niks niet tendentieus....

Terechte klacht of niet, doe normaal met uitspraken!!!
Juist !!
Die ongestuurde woede reacties naar mede forumgebruikers brengen de oplossing ook niet dichterbij.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten