Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 november 2009, 10:50
WillemHvdW's schermafbeelding
WillemHvdW WillemHvdW is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 november 2008
Locatie: Boxmeer
Ziggo Internet: nvt
DTV: Humax IRHD-5000C
Berichten: 5
Question TV Producten aanpassen via Mijn ziggo in ETTHome gebied.

Ik woon in Boxmeer en heb alleen digitale TV via Ziggo, dus geen internet. Nu wil ik mijn abonnement veranderen via Mijn Ziggo. Ik heb namelijk alleen het extra HD pakket maar wil daar nu alle andere digitale pakketten ook bij gaan nemen.

Als ik echter via Mijn Ziggo aangeef dat ik mijn product wil wijzigen kom ik automatisch op de webpagina van ETThome uit en heb ik geen mogelijkheid om online mijn producten voor TV te wijzigen.

Heeft iemand anders in het ETThome gebied hier ook last van? Indien dit opgelost kan worden heeft iemand dan een suggestie?

Alvast bedankt,
Willem
  #2  
Oud 8 november 2009, 11:52
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

Je kunt het beste even contact opnemen met de Helpdesk. Die zullen je vast en zeker verder kunnen helpen.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #3  
Oud 8 november 2009, 14:06
WillemHvdW's schermafbeelding
WillemHvdW WillemHvdW is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 november 2008
Locatie: Boxmeer
Ziggo Internet: nvt
DTV: Humax IRHD-5000C
Berichten: 5
Standaard

Ik heb een tijd geleden een mail gestuurd naar de helpdesk en daarop heeft Ziggo ook terug gebeld. Toen werd er gezegd dat ze er naar gingen kijken en het probleem gingen proberen op te lossen. Ik moest dan maar proberen of het na een tijd opgelost was.

Nu is dit niet het geval en en was dus benieuwd of er andere mensen in ons postcode gebied hetzelfde probleem ondervinden voordat ik eventueel weer contact met Ziggo ga opnemen.

Mocht ik hier geen oplossingen vinden dan ga ik dus maar weer eens contact opnemen met de helpdesk

Willem

Laatst gewijzigd door WillemHvdW; 8 november 2009 om 14:25
  #4  
Oud 8 november 2009, 17:16
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Ik zou gewoon de helpdesk bellen en dan via de afdeling verkoop de extra pakketten bestellen.
  #5  
Oud 8 november 2009, 18:06
WillemHvdW's schermafbeelding
WillemHvdW WillemHvdW is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 november 2008
Locatie: Boxmeer
Ziggo Internet: nvt
DTV: Humax IRHD-5000C
Berichten: 5
Standaard

Ik ga ook inderdaad de helpdesk bellen/mailen ivm de pakketten maar ik ben vooral benieuwd of er meer mensen zijn die dus hun pakketten niet kunnen beheren als ze in het ETThome gebied zitten.

Ik persoonlijk vind het raar dat je een online service hebt maar dat deze niet beschikbaar is als je in een bepaald gebied woont waar ze een aparte techniek gebruiken voor internet. Vooral gezien het feit dat ik alleen gebruik maak van de tv diensten en niet het internet van Ziggo afneem.
  #6  
Oud 8 november 2009, 19:29
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

@WillemHvdW:

Ik zit even met je mee te denken.
Als je in Mijn Ziggo klikt op Product wijzigen ipv op Nieuw product bestellen. Kom je dan ook op die Postcodecheck uit?

Of via deze link: https://mijn.ziggo.nl/Ziggo/htdocs/wijzigingsformulier/Diensten.jsp

Je moet dat eens proberen in een nieuw scherm of tab-blad als je al ingelogd staat in Mijn Ziggo.

Mogelijk slaat hij dan die postcodecheck over waardoor jij op de Etthome site uit komt.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #7  
Oud 9 november 2009, 17:31
WillemHvdW's schermafbeelding
WillemHvdW WillemHvdW is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 november 2008
Locatie: Boxmeer
Ziggo Internet: nvt
DTV: Humax IRHD-5000C
Berichten: 5
Standaard

Het werkt
Het is inderdaad de postcodecheck die er voor zorgt dat ik op de etthome site terecht kom. Als ik die via jou link omzeil kan ik gewoon mijn prodcten wijzigen.

Bedankt voor de tip en hopelijk kunnen meer mensen er gebruik van maken

Willem
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen


Labels
aanpassen, etthome, mijn ziggo



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl