Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 november 2009, 13:50
Rabian's schermafbeelding
Rabian Rabian is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 oktober 2009
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een Plus
DTV: Samsung DCB 9401R
Berichten: 29
Standaard Samsung Decoder

Het geluid van onze TV valt tijdens een avondje TV kijken zeker z’n 5 a 6 keer voor ongeveer 50% weg, dit op alle zenders, dit duurt ongeveer 5 minuten en dan is het geluid weer terug.
Dit probleem deed zich bij ons vorige TV toestel ook voor en nu met onze nieuwe LCD TV het zelfde probleem, bij analoog TV kijken hebben we dit probleem niet alleen met de Samsung Digitale ontvanger DCB 9401R aan.
Ziggo diverse keren gebeld over deze klacht, maar alles wat ik tot nu toe heb moeten doen heeft geen resultaat opgeleverd, en krijg de indruk er ook niet meer uit te komen met ze bij gebrek aan kennis van de medewerkers.

Deze vraag heb ik al een keer eerder gesteld maar ben tot de ontdekking gekomen dat het geluid ieder heel uur wegvalt dus 19:00 t/m 19:05 20:00 t/m 20:05 uur etc………..
Ik krijg steeds meer de indruk dat het hier een signaal probleem betreft en niet de decoder.
Ziggo nogmaals gebeld vandaag,blijven het houden op de decoder,omdat deze 3 jaar oud is betreft het geen garantie meer en van een coulance regeling willen ze ook niks weten.
Maar voor ik een nieuwe decoder ga aanschaffen wil ik de experts onder jullie nog eens vragen met advies te komen,voordat ik straks een nieuwe decoder heb en het probleem ook.



Alvast bedankt!!

Rabian
  #2  
Oud 7 november 2009, 14:09
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Het enige advies dat ik je kan geven is,leg je probleem voor aan de winkelier waar je een nieuwe decoder wil kopen en vraag hem of je je geld kan terug krijgen als je een nieuw exemplaar koopt en deze geeft dezelfde klacht.
Tegelijk kan je dan aan Ziggo melden dat een nieuwe decoder het probleem niet oploste.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #3  
Oud 7 november 2009, 14:31
Rabian's schermafbeelding
Rabian Rabian is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 oktober 2009
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een Plus
DTV: Samsung DCB 9401R
Berichten: 29
Standaard

Heb ik zelf ook al aan lopen denken,maar weet niet of de winkeliers daar zo happig op zijn.............

Zou eigenlijk een decoder moeten kunnen lenen van iemand om uit te testen
  #4  
Oud 8 november 2009, 10:15
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 juni 2008
Locatie: Overijssel/@home
Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Berichten: 1.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rabian Bekijk bericht
Heb ik zelf ook al aan lopen denken,maar weet niet of de winkeliers daar zo happig op zijn.............

Zou eigenlijk een decoder moeten kunnen lenen van iemand om uit te testen

Dat zou ook mijn advies zijn aan jou. Maar je weet het zelf al. Moet toch niet te moeilijk zijn. Een buurman oid.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl