Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers

Mededelingen

Digitale Irdeto kabelontvangers Alles over Irdeto Digitale ontvangers en TV's zoals in gebruik bij Ziggo, Delta, CAIW, Rekam en Kabel Noord

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 november 2009, 18:22
Sogan's schermafbeelding
Sogan Sogan is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AIE plus - tv extra
DTV: Humax 9200 duovision PVR / Cisco PVR / Humax 5200 IHDR / Philips 37pfl5603
Standaard Wie helpt mij bij de keuze

Eindelijk loopt contract met ISP af en ga ik overstappen op AIE.

Heb nu een 9200 PVR en die bevalt uitstekend.
Wat kan ik nu het beste doen.
1. Cisco aanbieding nemen en 9200 naar boven (leuk 2xPVR !)
2. Niet op aanbieding ingaan (ivm instabiele Cisco) en lekker zelf een 5050 kopen.9200 naar boven.
3. Of kan ik ook een CI+cam aanschaffen en en de 9200 daarnaast gewoon laten draaien (met 2x smartcard), wellicht een enkele decoder voor boven.

In geval 3, kan ik dan wel via de CI+ in HD kijken en tegelijkertijd via de PVR 1 of 2 programma's opnemen (SD) ? Waar zou dan de coax ingaan ?

Ik rekenen op jullie deskundig advies.

Prettig weekend
Oud 6 november 2009, 19:49
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sogan Bekijk bericht
2. Niet op aanbieding ingaan (ivm instabiele Cisco) en lekker zelf een 5050 kopen.9200 naar boven.
3. Of kan ik ook een CI+cam aanschaffen en en de 9200 daarnaast gewoon laten draaien (met 2x smartcard), wellicht een enkele decoder voor boven.

In geval 3, kan ik dan wel via de CI+ in HD kijken en tegelijkertijd via de PVR 1 of 2 programma's opnemen (SD) ? Waar zou dan de coax ingaan ?
Het ligt er helemaal aan wat je precies wilt en wat je hebt. Is je TV geschikt voor CI+?
Wil je ook gebruik maken van interactieve tv of wil je deze Cisco puur nemen om een 2e PVR te hebben? Bedenk wel dat 2 gelijktijdige opnames nog niet mogelijk is vanwege de huidige firmware op de Cisco.

Zelf ben ik erg tevreden met de Humax 5050. Zie mijn profiel. Ik heb ook de 9200 dus ken beide ontvangers. Persoonlijk de Cisco dus niet maar er loopt in het Humax 5050 forum ook een topic over de Humax vs de Cisco.

Via CI+ kun je ook HD kijken en tegelijkertijd met je Humax 9200 1 of 2 programma's opnemen. De coax gaat gewoon vanuit de 9200 (loop) naar je TV. Of je gebruikt dan een multitap b.v.

Succes met je keuze en het lezen in de diverse Fora.
Oud 7 november 2009, 00:41
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sogan Bekijk bericht
Eindelijk loopt contract met ISP af en ga ik overstappen op AIE.

Ik rekenen op jullie deskundig advies.

Prettig weekend

Keuze 2! 5050 beneden en 9200 boven.
De enige goede plek voor een cisco is de otto/kliko.

De 9200 heb ik zelf gehad en daar is niets mis mee en over de 5050 lees ik (meestal) goede berichten, dus keuze 2 is de keuze die je moet maken.
Trouwens keuze 2 is ook 'leuk 2xPVR !'.

Gert.
Oud 18 november 2009, 14:04
Icul8r's schermafbeelding
Icul8r Icul8r is offline
Junior Member

Ziggo Internet: digitale TV
DTV: Humax 9200
Standaard

Ben erg benieuwd naar optie3. De Humax 9200 maakt gebruik van Scart en daarom zou ik naar de oplossing van de Ziggo CAM CI+ willen gaan. Bij een Humax5050 zou oplossing 3 natuurlijk minder zin hebben lijkt me, want dan is het kanaal in ieder geval digitaal.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten