Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 november 2009, 18:06
Mooiverhaal's schermafbeelding
Mooiverhaal Mooiverhaal is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Modemtype Arris
DTV: samsung B27OR
Standaard Nullen die door het beeld lopen

Goedeavond,

Ik heb sinds enige tijd last van nullen (000000000000) die door het beeld lopen, vooral met een donkere achergrond op de tv is dit erg hinderlijk.
Ik heb een Sony Bravia tv en een gewoon standaard decoder (samsung) van Ziggo. Kan iemand mij helpen met dit probleem want ik ga me er steeds meer aan ergeren. De helpdesk kon mij hier geen verklaring voor geven.

mijn dank is groot.
Oud 6 november 2009, 18:48
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Zapp Brannigan Zapp Brannigan is offline
Senior Member

Ziggo Internet: nee
DTV: nee
Standaard

Misschien dat die nullen niet afkomstig zijn van de analoge zender waar je Sony op staat afgesteld.

Analoog signaal komt door digitaal signaal heen
Oud 6 november 2009, 19:42
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mooiverhaal Bekijk bericht
Goedeavond,

Ik heb sinds enige tijd last van nullen (000000000000) die door het beeld lopen, vooral met een donkere achergrond op de tv is dit erg hinderlijk.
Ik heb een Sony Bravia tv en een gewoon standaard decoder (samsung) van Ziggo. Kan iemand mij helpen met dit probleem want ik ga me er steeds meer aan ergeren. De helpdesk kon mij hier geen verklaring voor geven.

mijn dank is groot.
Ik heb ook vaak last van (onbe)nullen die door het beeld lopen, maar even zappen lost dat altijd op .

Maar even serieus, het kan bijna geen overspraak zijn van het analoge signaal, want daar zijn toch ook vaak andere dingen te zien. Kun je met een digitale camera een screenshot maken waarop het effect duidelijk is te zien en dat hier posten?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten