Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 november 2009, 13:29
Sylex's schermafbeelding
Sylex Sylex is offline
Junior Member

Standaard Oude @home Smartcard

Sinds kort hebben wij hier digitale tv van Ziggo. Ik moet zeggen dat dit perfect werkt. Graag zou ik alleen een tweede tv in huis willen aansluiten. Nu bedacht ik mij ineens dat ik ongeveer twee jaar geleden (kan ook best langer geleden zijn) een humax decoder met smartcard van familie had gekregen. Nu vroeg ik mij alleen af of de oude @home smartcard nog op één of andere manier geactiveerd kan worden? Of moet er dan een nieuwe smartcard komen? Ik heb hem uiteraard al via mijn ziggo proberen te activeren, maar dan krijg ik de melding dat het nummer van de smartcard niet wordt herkend.

Laatst gewijzigd door Sylex; 6 november 2009 om 13:34
Oud 6 november 2009, 14:09
ber000000-6's schermafbeelding
ber000000-6 ber000000-6 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: 200 Cisco +500 TC+ 30 SB5101
DTV: 3D KDL-52HX900+sony kdl-40hx850+cisco ITV wrt610n+ddwrt, TELSEY IP-TV.,ziggo-bapp
Standaard

als je de oude eigenaar nog kent, die moet hem eerst de-activeren.
of op de website, of via de helpdesk.
daarna zou jij theoretisch de gebruikte kaart weer op je eigen naam moeten kunnen zetten.

suc6.

berrie.
Oud 6 november 2009, 14:20
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Als hij niet meer geregistreerd staat (waar dan ook) kan de HD hem binnen een halve minuut voor je activeren.
Mochten zij de melding krijgen dat de smartcard in gebruik is, dan zullen zij dat doorzetten naar de tweede lijn zodat de kaart wordt vrijgegeven zodat jij hem alsnog kan activeren.
Oud 6 november 2009, 22:07
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sylex Bekijk bericht
Sinds kort hebben wij hier digitale tv van Ziggo. Ik moet zeggen dat dit perfect werkt. Graag zou ik alleen een tweede tv in huis willen aansluiten. Nu bedacht ik mij ineens dat ik ongeveer twee jaar geleden (kan ook best langer geleden zijn) een humax decoder met smartcard van familie had gekregen. Nu vroeg ik mij alleen af of de oude @home smartcard nog op één of andere manier geactiveerd kan worden? Of moet er dan een nieuwe smartcard komen? Ik heb hem uiteraard al via mijn ziggo proberen te activeren, maar dan krijg ik de melding dat het nummer van de smartcard niet wordt herkend.
Zeker zo'n zwarte? Ik heb er een nieuwe voor gekregen omdat hij niet meer functioneerde maar normaal gesproken zou hij het gewoon moeten doen of geactiveerd moeten kunnen worden mits hij op jouw adres geregistreerd staat.

Gert.

Gert
Oud 8 november 2009, 20:03
Tv-Kijker's schermafbeelding
Tv-Kijker Tv-Kijker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Motorola
DTV: TV-Extra
Standaard

Die zwarte waren toch van Tv-home die van @home waren toch rood-wit?
Oud 8 november 2009, 20:15
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tv-Kijker Bekijk bericht
Die zwarte waren toch van Tv-home die van @home waren toch rood-wit?
Volgens mij wel. Ik had in ieder geval de zwarte.
Maar het kan maar zomaar zijn dat hij het niet meer doet, zoals in mijn geval, even bellen met de HD en je krijgt een nieuwe blinkende oranje kaart.

Gert.
Oud 8 november 2009, 20:32
Mr_Parker's schermafbeelding
Mr_Parker Mr_Parker is offline
Senior Member

DTV: Humax HD-PVR / Samsung HD
Standaard

Bij mijn ouders werkt nog zo'n mooie zwart groene tv home kaart en een wit rode @home.

Bij mij werkt een oude wit rode en een @home en een rood groen witte @home kaart.

De wit rode kaart bij mij was een tijdje terug (+/-2 jaar) door Ziggo / @home zelf geblokkeerd en de nieuwe toegestuurd.
Toen het mogelijk werd om zonder meerkosten 2 kaarten met hetzelfde abo te hebben heb ik zelf gebeld om de oude kaart weer te laten activeren. Binnen 10 minuten na doorgeven van het nummer werkte hij al weer.

Als de kaart momenteel op haast alle zenders aangeeft dat het abo verlopen is of een ander soort melding zou het een kwestie moeten zijn van het nummer (telefonisch) door te geven.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten