Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
  #1  
Oud 6 november 2009, 08:39
DJZIGGO's schermafbeelding
DJZIGGO DJZIGGO is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 6 november 2009
Locatie: Hardenberg, @Home
Berichten: 1
Standaard Verhuizen

We hebben tijdig ons verhuisbericht doorgegeven. Toezegging gekregen van ZIggo dat we binnen 10 werkdagen het alles-in-1 pakket zouden ontvangen. we zijn nu inmiddels bijna een maand verder maar nog steeds helemaal niets ontvangen. Natuurlijk de klantenservice al gebeld maar daar hebben ze een (voor Ziggo) afschuif en verberg systeem.
Bij wie moet ik zijn om wel een antwoord te krijgen?

Groeten
  #2  
Oud 6 november 2009, 08:55
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 28 april 2008
Locatie: Groningen/@Ziggo Noord/Oost
Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Berichten: 2.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJZIGGO Bekijk bericht
We hebben tijdig ons verhuisbericht doorgegeven. Toezegging gekregen van ZIggo dat we binnen 10 werkdagen het alles-in-1 pakket zouden ontvangen. we zijn nu inmiddels bijna een maand verder maar nog steeds helemaal niets ontvangen. Natuurlijk de klantenservice al gebeld maar daar hebben ze een (voor Ziggo) afschuif en verberg systeem.
Bij wie moet ik zijn om wel een antwoord te krijgen?

Groeten

Bij de klantenservice, even de status opvragen dmv je Ziggo klantnummer.
Mocht de verhuizing nog niet doorgevoerd zijn een brief schrijven met daarin nogmaals het verzoek en vanzelf sprekend aangeven dat dit de 2e keer is. deze opsturen naar de klantenservice in Utrecht.
  #3  
Oud 6 november 2009, 11:10
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Zoetermeer / Oud Casema
Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Berichten: 987
Standaard

Of een mail sturen naar de directeur van de klantenservice, heeft mij tot nu toe geholpen met alles.
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl