Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 november 2009, 20:21   #1
remco66
Member
 
remco66's schermafbeelding
Standaard verbinding is steeds weg

Mijn verbinding valt steeds weg .

dan een uur of hele dagen

op mijn modem brand dan wel steeds een tweede rode lampje.

normaal brand er maar 1.[rode lampje]

ik heb de kleine modem.

mijn snelheid is ook nooit optimaal, gemiddelt 30 mb of lager.

ik heb de extra pakket.

2 maanden geleden hebben ze mijn modem omgeruild vanwege een klacht toen.

eerst had ik die grote recht opstaande.
remco66 is offline  
Oud 6 november 2009, 12:06   #2
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Ik mis nog wat informatie. Welk modem (merk) heb je? Hoe is je aansluiting (router wel/niet aanwezig, lengte kabels, versterkers etc)?
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 6 november 2009, 16:17   #3
kontknager
Member
 
kontknager's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remco66 Bekijk bericht
Mijn verbinding valt steeds weg .

dan een uur of hele dagen

op mijn modem brand dan wel steeds een tweede rode lampje.

normaal brand er maar 1.[rode lampje]

ik heb de kleine modem.

mijn snelheid is ook nooit optimaal, gemiddelt 30 mb of lager.

ik heb de extra pakket.

2 maanden geleden hebben ze mijn modem omgeruild vanwege een klacht toen.

eerst had ik die grote recht opstaande.
Eerst had je een arris, nu een ubee. Problemen met de arris zijn opgelost, en nu zijn er problemen met de ubee (grote problemen in oud casema gebied)

Heb je de oude modem nog?
kontknager is offline  
Oud 6 november 2009, 17:32   #4
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Problemen met het Arris-modem zijn nog steeds niet opgelost. Voor maandag de 16de heb ik een afspraak met een monteur.
Gizmo© is offline  
Oud 6 november 2009, 20:25   #5
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Problemen met het Arris-modem zijn nog steeds niet opgelost. Voor maandag de 16de heb ik een afspraak met een monteur.
De problemen die er waren zijn wel opgelost. Dat wil echter niet zeggen dat elke Arris nu als een zonnetje draait. Er kunnen natuurlijk altijd fouten zitten in specifieke Arris-modems.
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 6 november 2009, 22:01   #6
Gizmo©
Senior Member
 
Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
De problemen die er waren zijn wel opgelost. Dat wil echter niet zeggen dat elke Arris nu als een zonnetje draait. Er kunnen natuurlijk altijd fouten zitten in specifieke Arris-modems.
Dan heb ik zeker een rampeplan modem gehad. Ik moet bijna iedere morgen de stekker uit het stopcontact halen om de verbinding van het internet en de telefoon te herstellen. Gekke is wel dat alle lampjes branden zoals ze horen te branden.
Hopelijk heeft de monteur een nieuw modem bij zich, want ik begin het behoorlijk zat te worden.
Gizmo© is offline  
Oud 7 november 2009, 10:31   #7
remco66
Member
 
remco66's schermafbeelding
Standaard

ik heb een D-link N router

maar daar ligt het niet aan.

ik die ziggo modem heb je 2 lampjes met pijltje er op, in en uitgaand neem ik aan?

als ik geen internet heb dan branden allebei de pijltjes rood.

normaal 1.

op mijn pc geeft hij bij reparatie iets van DNS aan.

verbinding word als lokaal aangegeven, normaal lokaal en internet.
remco66 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl