Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 november 2009, 19:19
Mr.G's schermafbeelding
Mr.G Mr.G is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 november 2009
Locatie: Den Haag Casema
Ziggo Internet: CI+
DTV: CI+
Berichten: 2
Exclamation Samsung LE32B650T2PXXN geen beeld met CI+

Hulp gevraagd!

Ik heb een televisie zoals boven vermeld, met een nieuwe CI+ module van Ziggo.
Helaas krijg ik geen Digitaal beeld op de televisie, analoog is geen probleem.
Ik heb meerdere pogingen gedaan om via de klantenservice mijn probleem opgelost te krijgen maar helaas zonder resultaat. Hierin ging men het standaart lijstje af met hoe de module in erin moet etc. etc. vaak lukt het hiermee maar bij bij helaas niet.

De foutmelding die ik krijg is;

CI+ error Toestel certificaat
Ongeldig verlopen 17

Iemand enig idee?
  #2  
Oud 5 november 2009, 19:36
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.G Bekijk bericht
Hulp gevraagd!

Ik heb een televisie zoals boven vermeld, met een nieuwe CI+ module van Ziggo.
Helaas krijg ik geen Digitaal beeld op de televisie, analoog is geen probleem.
Ik heb meerdere pogingen gedaan om via de klantenservice mijn probleem opgelost te krijgen maar helaas zonder resultaat. Hierin ging men het standaart lijstje af met hoe de module in erin moet etc. etc. vaak lukt het hiermee maar bij bij helaas niet.

De foutmelding die ik krijg is;

CI+ error Toestel certificaat
Ongeldig verlopen 17

Iemand enig idee?
Stekker van 220 volt er uit halen,en opnieuw terug er in als het lampje uit is, naar nederland 1 hd en waarschijnlijk start de authenticatie dan wel.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #3  
Oud 6 november 2009, 00:31
Mr.G's schermafbeelding
Mr.G Mr.G is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 november 2009
Locatie: Den Haag Casema
Ziggo Internet: CI+
DTV: CI+
Berichten: 2
Thumbs up

hij doet het weer! idd eerst instellen op NL1 HD stekker eruit tot het lampje uit is en weer aanzetten!

THNX!!
  #4  
Oud 6 november 2009, 12:36
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.G Bekijk bericht
hij doet het weer! idd eerst instellen op NL1 HD stekker eruit tot het lampje uit is en weer aanzetten!

THNX!!
Graag gedaan,soms kan je je blind zoeken en is de oplossing zo simpel.
Helpdesk had dit moeten weten maar goed,als je maar geholpen bent maakt het niet uit door wie.
Veel plezier met je tv.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl