Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 november 2009, 13:52
Jansen48's schermafbeelding
Jansen48 Jansen48 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 november 2009
Locatie: Susteren @home
Berichten: 4
Standaard E-Mail verwijderen & een nieuw aanmaken

Hoe kan ik een bestaand e-mailaccount verwijderen, en dan daarvoor een nieuw aanmaken.
Het huidige mailadres is niet langer meer nodig, daarom wil ik een ander aanmaken, maar heb er al 5 stuks dus wil ik een wissen en dan weer een nieuw adres aanmaken.
Als ik naar de site van ziggo ga, kan ik nergens vinden hoe dit gaat, vroeger bij @home kon ik al mijn mailadressen zien en ook wijzigen, maar nu vind ik dit nergens meer.

Gr. H. Jansen
  #2  
Oud 6 november 2009, 17:34
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 22 september 2002
Locatie: NH (Multikabel gebied)
Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Berichten: 12.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jansen48 Bekijk bericht
Hoe kan ik een bestaand e-mailaccount verwijderen, en dan daarvoor een nieuw aanmaken.
Het huidige mailadres is niet langer meer nodig, daarom wil ik een ander aanmaken, maar heb er al 5 stuks dus wil ik een wissen en dan weer een nieuw adres aanmaken.
Als ik naar de site van ziggo ga, kan ik nergens vinden hoe dit gaat, vroeger bij @home kon ik al mijn mailadressen zien en ook wijzigen, maar nu vind ik dit nergens meer.

Gr. H. Jansen
Het gaat heel simpel:
Je moet dit dus doen vanuit je primaire email-account.
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
  #3  
Oud 6 november 2009, 17:38
Jansen48's schermafbeelding
Jansen48 Jansen48 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 november 2009
Locatie: Susteren @home
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Het gaat heel simpel:
Je moet dit dus doen vanuit je primaire email-account.

Bedankt, ik had inderdaad niet met het Hoofdaccount ingelogd.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl