Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 november 2009, 15:51
Hooger's schermafbeelding
Hooger Hooger is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Locatie: Zuidlaren
Berichten: 1
Standaard WL-340 verbindingsprobleem

Hoi,

Ik heb een probleem met het verbinden van mijn pc via mijn nieuwe sitecom router WL-340 (150N) naar het kabel modem van Ziggo (voor heen (@HOME). Als ik er de router weer tussen weg haal werkt alles weer prima. De verbinding tussen de pc en de router lijkt ook goed. Alleen de verbinding tussen de router en het kabelmodem (Motorola) krijg in niet voor elkaar. Ik alles al diverse keren van de stoom gehad maar deze reset procedure verbeterd het resultaat niet. Weet er iemand raad?

Groet,

H.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router


Favorieten/bladwijzers



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl