Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 november 2009, 12:14
arruk's schermafbeelding
arruk arruk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: Drunen @HOME
Ziggo Internet: Alles in één PLUS, Digitaal Totaal en Interactieve TV
DTV: Humax en Horizon Box
Berichten: 29
Standaard ZIGGO zeer coulant na klacht bij RADAR

Op 6 november ben ik (eindelijk) gebeld door Ziggo n.a.v. de klachten (ITV) welke ik naar Ziggo en Tros Radar heb gezonden.

Mijn klachten zijn inmiddels opgelost en Ziggo zal alle tot nu toe betaalde bedragen voor ITV en bellen naar de helpdesk vergoeden!

Binnen een week zal Ziggo een bedrag van bijna 300 euro terugstorten op mijn rekening.

TIP:
Als je gebeld wordt n.a.v. klachten via Radar, dan is Ziggo zeer coulant
betreffende vergoedingen. Dit uiteraard mits alle problemen / klachten zijn opgelost.

Groeten, Paul

Laatst gewijzigd door arruk; 7 november 2009 om 01:19
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl