Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 november 2009, 23:24
Ronnie1964's schermafbeelding
Ronnie1964 Ronnie1964 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 september 2009
Locatie: Weert @home
Ziggo Internet: z3/Arris TM501B
DTV: geen
Berichten: 7
Standaard WRT320N ineens onbereikbaar

Ingelogd in deze router, instellingen nagelopen, niets veranderd, ook niet inlognaam en wachtwoord, uitgelogd.
Wil ik opnieuw inloggen om een poort te openen, kom ik niet meer in de router: ip adres van router in de zoekbalk van IE ingetikt maar kom er in het geheel niet meer in, wtf?
__________________
"Hey Luckmeister, here take some more wine...it will slow down your reflexes!"
  #2  
Oud 3 november 2009, 23:37
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Cogas
Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Berichten: 2.461
Standaard

Al even van de stroom gehad?
  #3  
Oud 3 november 2009, 23:47
Ronnie1964's schermafbeelding
Ronnie1964 Ronnie1964 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 september 2009
Locatie: Weert @home
Ziggo Internet: z3/Arris TM501B
DTV: geen
Berichten: 7
Standaard

Ik moet wel even mijn vorige bericht herstellen...want zover ik verscheidene keren al heb ingelogd in de router heb ik tot heden nog niet kunnen ontdekken of er uitgelogd kan worden...die mogelijkheid zit er niet op...tot dusver alleen op de x gedrukt rechtsboven van de browser zelf.
Overigens heb ik van de browser eerst alle cookkies etc verwijderd, daarna de router uitgezet en na 20 seconden opnieuw aangezet...geen resultaat...blijft onbereikbaar, blijft er dan verdorie alleen een reset van de router over blijkbaar?
__________________
"Hey Luckmeister, here take some more wine...it will slow down your reflexes!"
  #4  
Oud 3 november 2009, 23:59
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Cogas
Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Berichten: 2.461
Standaard

Tja, wat kun je nog proberen...

- Zit je draadloos? Dan ook nog even met een kabel proberen.
- Andere PC?
- Lease van de PC vernieuwen, evt ook deze rebooten als je dat nog niet gedaan hebt.
  #5  
Oud 4 november 2009, 00:27
Ronnie1964's schermafbeelding
Ronnie1964 Ronnie1964 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 september 2009
Locatie: Weert @home
Ziggo Internet: z3/Arris TM501B
DTV: geen
Berichten: 7
Standaard

- Ik kan op geen enkele pc in mijn netwerk meer inloggen in de router, zowel bedraad als zonder draadje.
Dus dat maakt in dit geval niets uit, rebooten van de pc heeft geen zin daar ik het al via een laptop heb geprobeert met hetzelfde resultaat.

Via de cmd opdrachtprompt heb ik een tracert gedaan en daar wordt de router gewoon herkend, ipconfig geeft router gewoon als gateway adres dus hij functioneert op zich wel, alleen inloggen gaat niet meer. Op zich geen ramp want ik heb uiteindelijk alles erin kunnen configureren en poorten kunnen openzetten die nodig waren. Via de online poortenscanner van shieldsup! staan de daadwerkelijke poorten gewoon open en ook enkele poorten die ik niet open wilde hebben heb ik onwillekeurig getest dus een harde reset van de router is in principe nog niet nodig tenzij ik opnieuw aanpassingen wil gaan doen. Ik blijf het uiterst vreemd vinden. Vriendelijk bedankt voor uw hulp.
__________________
"Hey Luckmeister, here take some more wine...it will slow down your reflexes!"
  #6  
Oud 4 november 2009, 23:15
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie1964 Bekijk bericht
- Ik kan op geen enkele pc in mijn netwerk meer inloggen in de router, zowel bedraad als zonder draadje.
Dus dat maakt in dit geval niets uit, rebooten van de pc heeft geen zin daar ik het al via een laptop heb geprobeert met hetzelfde resultaat.

Via de cmd opdrachtprompt heb ik een tracert gedaan en daar wordt de router gewoon herkend, ipconfig geeft router gewoon als gateway adres dus hij functioneert op zich wel, alleen inloggen gaat niet meer. Op zich geen ramp want ik heb uiteindelijk alles erin kunnen configureren en poorten kunnen openzetten die nodig waren. Via de online poortenscanner van shieldsup! staan de daadwerkelijke poorten gewoon open en ook enkele poorten die ik niet open wilde hebben heb ik onwillekeurig getest dus een harde reset van de router is in principe nog niet nodig tenzij ik opnieuw aanpassingen wil gaan doen. Ik blijf het uiterst vreemd vinden. Vriendelijk bedankt voor uw hulp.
Heb je het IP adres van de router zelf gewijzigd?
Heb je alleen toestemming gegeven aan bekende PC's om in te loggen zonder de juiste PC te definiëren?
Heb je Webaccess uitgeschakeld?
Heb je MAC filtering ingeschakeld?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl