Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 november 2009, 12:53
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
ja inderdaad, dat zou dus reden voor ZIGGO moeten zijn om daar nou juist van af te willen, maar men schijnt het als normaal beleid uit te willen dragen, tenminste zo lijkt het.
Ik volg even niet wat je bedoelt...
Oud 6 november 2009, 13:11
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Ik volg even niet wat je bedoelt...
jij zegt net:
Citaat:
Maar ik gaf al aan dat het de klant idd geld kost als die de afspraak vergeet, maar dat het Ziggo ook heel veel geld kost als de monteur niet op komt dagen. Helaas merk je daar als klant weinig van.
afspraken die niet worden nagekomen en andere zaken waar compensatie uit voort vloeit kost ZIGGO geld.
Monteurs die voor niets komen ook.

maar ipv dat systeem eens te veranderen zodat het beter werkt en dit minder voor komt, zodat men niet zoveel hoeft te compenseren.

dat " compenseren" waar ZIGGO zo goed in is volgens Ed lijkt wel gewoon te worden.

als HD medewerkers steeds zo makkelijk mogen compenseren voor de fouten die zij zelf maken, draagt absoluut niet bij aan het niet meer maken van die fouten.

HD medewerker:
"oh jee ik heb een foutje gemaakt, ach... ik compenseer wel weer"
zo is men ook niet meer bang om een foutje te maken, en zal het vaker voor gaan komen.

zeg maar het is onderdeel van beleid geworden ipv echt een compensatie omdat er " wel eens" een foutje gemaakt KAN worden.

snap je nu wat ik bedoel?
Oud 6 november 2009, 13:52
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Die halve dag vrij krijg je niet gecompenseerd nee. Maar je krijgt bij een vast contract ook niet minder salaris als je een halve dag vrij neemt, dus wat valt er dan te compenseren?
Lijkt me duidelijk. Die halve dag kan ik nu niet meer op een ander moment opnemen. Dus het kost me misschien niet direct salaris, maar wel tijd. En als ik die halve dag bijvoorbeeld uit m'n overurencompensatie haal, is er wel en directe relatie met geld, want die overuren had ik ook uit kunnen laten betalen.
Oud 6 november 2009, 13:56
Mirrrr's schermafbeelding
Mirrrr Mirrrr is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra Ubee router
Standaard

Nou ik ben het hier niet helemaal mee eens. Gisteren was er bij ons een storing in de wijk. Daardoor kan mijn modem opeens nog maar 1 kanaal ontvangen in plaats van 4 die ik nodig heb voor mijn snelheid.
Vandaag 3 keer met de helpdesk aan de telefoon gehangen. Alles geprobeerd wat hun mij aanraadde. De derde keer kreeg ik een jongen aan de telefoon die mij meteen terug belde en alle tests nogmaals met mij doorliep en hij erkende meteen dat het probleem bij hun lag na de test en ik krijg dinsdag een monteur. Daarbij zei hij meteen dat ik alle kosten moest doormailen voor het bellen en dat vergoed zou worden door Ziggo.

Inderdaad het is een kleine compensatie maar het gaat om het idee.
Oud 6 november 2009, 14:14
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
jij zegt net:

afspraken die niet worden nagekomen en andere zaken waar compensatie uit voort vloeit kost ZIGGO geld.
Monteurs die voor niets komen ook.

maar ipv dat systeem eens te veranderen zodat het beter werkt en dit minder voor komt, zodat men niet zoveel hoeft te compenseren.

dat " compenseren" waar ZIGGO zo goed in is volgens Ed lijkt wel gewoon te worden.

als HD medewerkers steeds zo makkelijk mogen compenseren voor de fouten die zij zelf maken, draagt absoluut niet bij aan het niet meer maken van die fouten.

HD medewerker:
"oh jee ik heb een foutje gemaakt, ach... ik compenseer wel weer"
zo is men ook niet meer bang om een foutje te maken, en zal het vaker voor gaan komen.

zeg maar het is onderdeel van beleid geworden ipv echt een compensatie omdat er " wel eens" een foutje gemaakt KAN worden.

snap je nu wat ik bedoel?
Ja. Ben het ook gedeeltelijk met je eens.
@om1: dat is wel een goed punt.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten