Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 november 2009, 15:34
alwine's schermafbeelding
alwine alwine is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Locatie: enschede @home
Ziggo Internet: alles in een pakket 2
Berichten: 4
Standaard modem opnieuw activeren

wij hebben voor twee maanden een nieuwe modem gekregen en dus die geactiveerd maar vanmorgen kregen we een brief dat het nummer fout is dus hun schuld in de brief staat een nieuw nummer plus wachtwoord die moeten wij nu activeren maar we weten niet hoe we dat moeten doen we hebben de stekkers er uitgehaald gewacht en weer op nieuw aangesloten maar ik kan nergens het activerings bloktje vinden waar ik het nummer in moet zetten dus graag hulp gevraagt
  #2  
Oud 3 november 2009, 15:37
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Ik begrijp dat je het modem al geactiveerd hebt en dat je nu gewoon kunt internetten. Blijkbaar is de activatie dan toch goed gegaan, begrijp niet helemaal waarom je deze brief dan krijgt...
__________________
Please Google your question before asking.
  #3  
Oud 3 november 2009, 15:52
alwine's schermafbeelding
alwine alwine is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Locatie: enschede @home
Ziggo Internet: alles in een pakket 2
Berichten: 4
Standaard

ja we kunnen internetten maar het gaat om de hogere snelheid van internet ze hebben ons dus een verkeerd nummer er bij gedaan met een lage snelheid nu moeten wij het nieuwe nummer er in zetten om de hogere snelheid te krijgen waar we dus ook voor betalen daar hebben we dus problemen mee
  #4  
Oud 3 november 2009, 15:55
SNEAK-NL's schermafbeelding
SNEAK-NL SNEAK-NL is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 31 juli 2009
Locatie: Amersfoort Ziggo
Ziggo Internet: allesin1extra
DTV: humax 5050c
Berichten: 9
Standaard

zelfde brief gehad, beetje vreemd verhaal eigenlijk.
je modem doet het of doet het niet lijkt me, ik kan me niet voorstellen dat een ander ww en code een hogere snelheid zal geven.

maar we komen er vanzelf achter
  #5  
Oud 3 november 2009, 16:05
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alwine Bekijk bericht
ja we kunnen internetten maar het gaat om de hogere snelheid van internet ze hebben ons dus een verkeerd nummer er bij gedaan met een lage snelheid nu moeten wij het nieuwe nummer er in zetten om de hogere snelheid te krijgen waar we dus ook voor betalen daar hebben we dus problemen mee
Hm. Wat gebeurt er als je in de adresbalk van je browser 'activatie' typt?
En welke snelheid moet je halen?
__________________
Please Google your question before asking.
  #6  
Oud 3 november 2009, 16:21
alwine's schermafbeelding
alwine alwine is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Locatie: enschede @home
Ziggo Internet: alles in een pakket 2
Berichten: 4
Standaard

tja dat ben ik de hele middag ook al aan het doen dat stond ook in de brief maar er gebeurd niks heb zo,n beetje alle site,s van ziggo na geplozen maar kom er niet uit denk dat ik morgen maar ga bellen de snelheid gaat naar 50
  #7  
Oud 3 november 2009, 16:29
redydo's schermafbeelding
redydo redydo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 augustus 2009
Locatie: amersfoort casema
Ziggo Internet: Alles in 1 extra ubee 120/10
DTV: sony 32v5500 cam module samsung bcd-270r bcd 9401-r bcd-270r
Berichten: 29
Standaard

Heb de brief ook gehad het enige wat verschilt bij mij, is dat ik een kleine g moet hebben en in de eerste brief stond G .maar omdat ik dacht dat ik het verkeerd deed met activeren heb ik toen de kleine gebruikt en werkte de modem .dus neem aan dat het goed is .
omdat het met de G me modem niet werkte.
  #8  
Oud 3 november 2009, 16:49
Thundie's schermafbeelding
Thundie Thundie is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 maart 2009
Locatie: Heerlen
Ziggo Internet: Alles-in-één Plus / Ubee modem
Berichten: 31
Standaard

Als je je modem niet krijgt geactiveerd dan kan je het beste gewoon bellen. Zodra je een medewerker eraan krijg zeg je gewoon dat het gaat om een modem activatie wat niet goed is verlopen.

Als je een goede persoon eraan krijgt dan vraagt hij / zij je om het (CM-)Mac address van je modem. Hiermee kunnen zij op afstand het modem activeren.

Zo heb ik het probleem ook opgelost omdat de brief met activatie code naar een ander huisnummer in de straat was gestuurd.
  #9  
Oud 3 november 2009, 18:12
alwine's schermafbeelding
alwine alwine is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Locatie: enschede @home
Ziggo Internet: alles in een pakket 2
Berichten: 4
Standaard

dank jullie wel voor de reactie,s kom er niet uit dus ga morgen bellen en kijken wat ziggo voor mij kan doen
  #10  
Oud 3 november 2009, 19:34
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alwine Bekijk bericht
dank jullie wel voor de reactie,s kom er niet uit dus ga morgen bellen en kijken wat ziggo voor mij kan doen
Je kan nu ook bellen, ze zitten er tot 22.00 uur.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl