Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 november 2009, 12:07
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard waar vond je ook al weer dat klachten formulier hier ?

Ik probeer de ondertitel storing op nederland 1,2 en 3 aan te kaarten maar kom via de helpdesk weer eens niet verder..

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...ewpost&t=21824

Klachten over de ondertiteling,meneer de ondertitels zetten wij er niet onder die komen van de zenders zelf.
Ja,maar door een fout geven jullie die standaard weer.
Ja maar via 888 kunt u ze uit zetten hoor want het gebeurt via teletekst.
Kan ik iemand spreken die er meer verstand van heeft ?
Nee meneer ik mag u niet doorverbinden.
Ik snap niet waarom ik er altijd weer in tuin en die helpdesk bel...
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #2  
Oud 3 november 2009, 12:12
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

De storing is inmiddels bij ons bekend en er wordt aan gewerkt. Je kan het (tijdelijk) uitzetten via subtitle > exit.
__________________
Please Google your question before asking.
  #3  
Oud 3 november 2009, 13:12
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
De storing is inmiddels bij ons bekend en er wordt aan gewerkt. Je kan het (tijdelijk) uitzetten via subtitle > exit.
Het probleem bij de Samsung Led tv's is dan helaas dat de subs uitgaan voor ALLE zenders.
Je hebt aan: voorkeur (welke duidelijk niet staat op ondertitels voor doven)
Undefined: deze setting doet niets.
Off: dit werkt maar dan ook voor alle zenders.

Idem dito met de BBC, ook hier staat al maanden de subs op aan voor doven...
Maar bedankt voor het terugkoppelen !
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #4  
Oud 3 november 2009, 13:21
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Het probleem bij de Samsung Led tv's is dan helaas dat de subs uitgaan voor ALLE zenders.
Je hebt aan: voorkeur (welke duidelijk niet staat op ondertitels voor doven)
Undefined: deze setting doet niets.
Off: dit werkt maar dan ook voor alle zenders.

Idem dito met de BBC, ook hier staat al maanden de subs op aan voor doven...
Maar bedankt voor het terugkoppelen !
Hm. Dat schiet dan ook niet heel erg op... Daar weet ik geen oplossing voor helaas
__________________
Please Google your question before asking.
  #5  
Oud 3 november 2009, 13:50
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Hm. Dat schiet dan ook niet heel erg op... Daar weet ik geen oplossing voor helaas
Het foutje bij Ziggo triggert een onvolkomenheid in de firmware van Samsung,ik heb ze gemaild maar van 1 verzoek zullen ze denk ik niet heel erg wakker liggen.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl