Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 november 2009, 11:07   #1
G.bruiker
Senior Member
 
G.bruiker's schermafbeelding
Standaard waar vond je ook al weer dat klachten formulier hier ?

Ik probeer de ondertitel storing op nederland 1,2 en 3 aan te kaarten maar kom via de helpdesk weer eens niet verder..

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...ewpost&t=21824

Klachten over de ondertiteling,meneer de ondertitels zetten wij er niet onder die komen van de zenders zelf.
Ja,maar door een fout geven jullie die standaard weer.
Ja maar via 888 kunt u ze uit zetten hoor want het gebeurt via teletekst.
Kan ik iemand spreken die er meer verstand van heeft ?
Nee meneer ik mag u niet doorverbinden.
Ik snap niet waarom ik er altijd weer in tuin en die helpdesk bel...
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
G.bruiker is offline  
Oud 3 november 2009, 11:12   #2
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

De storing is inmiddels bij ons bekend en er wordt aan gewerkt. Je kan het (tijdelijk) uitzetten via subtitle > exit.
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 3 november 2009, 12:12   #3
G.bruiker
Senior Member
 
G.bruiker's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
De storing is inmiddels bij ons bekend en er wordt aan gewerkt. Je kan het (tijdelijk) uitzetten via subtitle > exit.
Het probleem bij de Samsung Led tv's is dan helaas dat de subs uitgaan voor ALLE zenders.
Je hebt aan: voorkeur (welke duidelijk niet staat op ondertitels voor doven)
Undefined: deze setting doet niets.
Off: dit werkt maar dan ook voor alle zenders.

Idem dito met de BBC, ook hier staat al maanden de subs op aan voor doven...
Maar bedankt voor het terugkoppelen !
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
G.bruiker is offline  
Oud 3 november 2009, 12:21   #4
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Het probleem bij de Samsung Led tv's is dan helaas dat de subs uitgaan voor ALLE zenders.
Je hebt aan: voorkeur (welke duidelijk niet staat op ondertitels voor doven)
Undefined: deze setting doet niets.
Off: dit werkt maar dan ook voor alle zenders.

Idem dito met de BBC, ook hier staat al maanden de subs op aan voor doven...
Maar bedankt voor het terugkoppelen !
Hm. Dat schiet dan ook niet heel erg op... Daar weet ik geen oplossing voor helaas
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 3 november 2009, 12:50   #5
G.bruiker
Senior Member
 
G.bruiker's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Hm. Dat schiet dan ook niet heel erg op... Daar weet ik geen oplossing voor helaas
Het foutje bij Ziggo triggert een onvolkomenheid in de firmware van Samsung,ik heb ze gemaild maar van 1 verzoek zullen ze denk ik niet heel erg wakker liggen.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
G.bruiker is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl