Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 november 2009, 11:50
DigitP's schermafbeelding
DigitP DigitP is offline
Junior Member

DTV: CISCO
Standaard ITV volgens medewerker Ziggo in de "kinderschoenen"

Beste Forum lezers,

Na ongeveer 6 maanden nu de dienst te hebben (was er vanaf het begin bij) begint bij mij de maat vol te lopen. sinds het begin af aan problemen.
Ik heb alles netjes bijgehouden ik ik vier vandaag mijn exact 3 maanden zonder ITV dienst van de 6 maanden dat ik het heb. Van problemen dat de smartcard bij hun niet in het systeem zat tot netwerk problemen, tot maar een richtingverkeer (dus wel dingen kunnen zien maar niet kunnen afspelen de befaamde play knop). Vanochtend nogmaals gebeld omdat ik inmiddels al dagen weer geen ITV had. volgens de helpdesk medewerker staat het in de "kinderschoenen" dus mijn antwoord moet ik daar voor dan betalen ? antwoord medewerker, mijnheer dan moet u een klacht indienen. dus nadat ik van hem het antwoord kreeg dat hun netwerkdienst binnen 5 DAGEN mijn probleem oplost vroeg ik hem dus, dan verbindt me maar door naar de klachten afdeling dan. antwoord mijnheer we hebben geen afdeling die u hiervoor te woord kan staan, en ik moest het maar via internet doen.

* ik weet dus nu nog steeds niet wanneer mijn klacht opgelost is, want niemand die mij iets laat weten. (zal waarschijnlijk zelf wel weer de boel moeten resetten naar fabrieksinstellingen zoals altijd)
* betaal veel geld voor een dienst die volgens hun in de kinderschoenen staat.
* heb minimaal 8x gebeld in 6 maanden a minimaal 10 min a 0.10ct p/m + de kosten van mobiele telefoon kwijt.

hun slogan zou veranderd moeten worden ITV wanneer ZIGGO het wil !
Ik wil van hun dienst af, ik heb maar noodgedwongen het klachten formulier ingedient via de ziggo site. dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Oud 3 november 2009, 14:39
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus/Modem: ubee /Router: sitecom WL 306 (gigabit)
DTV: Cisco 8455DVB ITV
Standaard

contact opnemen met Tros Rader wordt alles snel geregeld check ff hun site
Oud 3 november 2009, 15:11
DigitP's schermafbeelding
DigitP DigitP is offline
Junior Member

DTV: CISCO
Standaard

Voordat ik zo'n stap ga nemen, wacht ik eerst op een oplossing vanuit ziggo zelf.
Oud 3 november 2009, 15:39
FJRobert's schermafbeelding
FJRobert FJRobert is offline
Senior Member

Standaard

Als je echt van je tweejarige contract af wil (volgens de actie ITV) zou ik als ik jou was Ziggo aanschrijven en hen gebreke stellen, ze in de gelegenheid stellen het probleem binnen een termijn van 14 dagen het probleem op te lossen. Mochten ze geen gehoor geven of het probleem niet hebben opgelost kan je de overéénkomst voor ITV ontbinden.
Oud 11 november 2009, 23:40
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Standaard

En als je Ziggo in gebreke wilt stellen om zo je contract te kunnen ontbinden als het niet opgelost word zul je juridisch gezien de ingebreke stelling aan een aantal eisen moeten laten voldoen:

1- In gebreke stelling zal altijd schriftelijk moeten zijn, telefonisch of per contactformulier is in deze niet geldig.

2- Bij de in gebreke stelling zal Ziggo een redelijke termijn gegund moeten worden waarin ze het probleem op moeten lossen, dit is meestal een periode van 3 weken, zou het in elk geval niet korter doen.

Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten