Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > LG

Mededelingen

LG Nieuws, vragen en opmerkingen over LG CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 november 2009, 21:51
vuurvlinder's schermafbeelding
vuurvlinder vuurvlinder is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Internet Z2
DTV: geen
Question 42sl9000 ci+?

Is deze al aangeboden voor de certificatie?
Oud 3 november 2009, 09:20
FFaber's schermafbeelding
FFaber FFaber is offline
Junior Member

Standaard

Ik heb LG gemaild of deze tv CI+ compatibel is, het antwoord is nee.

Nu niet en ook in de toekomst niet.

dat en de plaatsing van de HDMI connectoren was voor mij de definitieve no-go voor deze TV.
Oud 3 november 2009, 10:02
burtonbouwers's schermafbeelding
burtonbouwers burtonbouwers is offline
Junior Member

Ziggo Internet: standaard
Standaard

Ik heb zelf de 42SL9000 staan en zou graag willen weten of deze CI+ geschikt is? Ik ben eventueel bereid dit te testen.

Ik kanmij niet voorstellen dat het topmodel LED lcd tv van LG dit niet aankan. Gaarne een reactie Zigggo?

Mvg,

Ferry
Oud 3 november 2009, 12:37
double0dennis's schermafbeelding
double0dennis double0dennis is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door burtonbouwers Bekijk bericht
Ik heb zelf de 42SL9000 staan en zou graag willen weten of deze CI+ geschikt is? Ik ben eventueel bereid dit te testen.

Ik kanmij niet voorstellen dat het topmodel LED lcd tv van LG dit niet aankan. Gaarne een reactie Zigggo?

Mvg,

Ferry
FFaber heeft LG gemaild en het antwoord was duidelijk: nee. Wat verwacht je dan van Ziggo?

Als je op de website kijkt dan zie je duidelijk wanneer er een CI+ slot in een tv zit. Neem bijvoorbeeld de 32LF7300. Er staat bij de specificaties van dit model heel duidelijk DVB CI+.

Kijk ik naar de specificaties van de 42SL9000 dan staat er alleen CI-slot. Voor de Nederlandse markt is de DVB-C tuner niet eens beschikbaar. Dat zou genoeg moeten zeggen.

Als je desondanks niet gelooft dat deze tv niet geschikt is, dan kun je gewoon een CI+ CAM in de winkel kopen en hem in je tv schuiven. Dan zul je vanzelf wel merken dat het niet werkt.
Oud 3 november 2009, 14:30
Junior Member

Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door double0dennis Bekijk bericht
FFaber heeft LG gemaild en het antwoord was duidelijk: nee. Wat verwacht je dan van Ziggo?

Als je op de website kijkt dan zie je duidelijk wanneer er een CI+ slot in een tv zit. Neem bijvoorbeeld de 32LF7300. Er staat bij de specificaties van dit model heel duidelijk DVB CI+.

Kijk ik naar de specificaties van de 42SL9000 dan staat er alleen CI-slot. Voor de Nederlandse markt is de DVB-C tuner niet eens beschikbaar. Dat zou genoeg moeten zeggen.

Als je desondanks niet gelooft dat deze tv niet geschikt is, dan kun je gewoon een CI+ CAM in de winkel kopen en hem in je tv schuiven. Dan zul je vanzelf wel merken dat het niet werkt.
Nou bedankt hoor, daar kan ik wat mee! Die had ik al bedacht!
Oud 3 november 2009, 15:11
double0dennis's schermafbeelding
double0dennis double0dennis is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door burtonbouwers Bekijk bericht
Nou bedankt hoor, daar kan ik wat mee! Die had ik al bedacht!
Wat had je dan verwacht? Dat hier iemand namens Ziggo zou gaan roepen dat het toch werkt en dat ze bij LG de specificaties van hun eigen producten niet kennen? Kom nu toch...

Zoals eerder aangegeven: het werkt niet en het zal ook niet gaan werken. Elders op dit forum liep een discussie over het feit dat er maar heel weinig modellen van LG in aanmerking komen voor certificatie. Blijkbaar is LG nogal terughoudend met het inbouwen van support voor CI+.
Oud 3 november 2009, 16:26
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door double0dennis Bekijk bericht
Wat had je dan verwacht? Dat hier iemand namens Ziggo zou gaan roepen dat het toch werkt en dat ze bij LG de specificaties van hun eigen producten niet kennen? Kom nu toch...

Zoals eerder aangegeven: het werkt niet en het zal ook niet gaan werken. Elders op dit forum liep een discussie over het feit dat er maar heel weinig modellen van LG in aanmerking komen voor certificatie. Blijkbaar is LG nogal terughoudend met het inbouwen van support voor CI+.
We zullen zien! De wereld is niet zo zwartwit als jij voorschildert, kom nou toch!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > LG

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten