Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen

Mededelingen

Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen Nieuwtjes, vragen, ervaringen en opmerkingen over Ziggo Analoge Radio en TV of heb je last van een storing ? Plaats dit dan hier...

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 november 2009, 12:15
Jdd's schermafbeelding
Jdd Jdd is offline
Inactieve account

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: 9401 | Alphacrypt 3.19 (W4000)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas999 Bekijk bericht
Haha. Dat meen je toch niet?
Kijk maar eens hoe de klanten van (vergelijkbare) zaken als Oxio, Nederlandse Energie Mij, Alice, etc. erover denken.
Wat jij zegt is dus dat we iets maar niet moeten doen, omdat er bedrijven zijn die zich niet aan de wet wensen te houden tenzij te vaak in Radar moeten komen opdraven ???

Ik zeg wetgever, ga eens wat actiever achter die bedrijven aan die zich niet aan de wet houden.
Oud 10 november 2009, 23:06
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jdd Bekijk bericht
Wat jij zegt is dus dat we iets maar niet moeten doen, omdat er bedrijven zijn die zich niet aan de wet wensen te houden tenzij te vaak in Radar moeten komen opdraven ???
Het in een zin noemen van bedrijven die zich niet aan de wet houden met als voorbeeld hoe vaak ze in Radar komen opdraven?

Ik snap niet dat bedrijven zich nog leven voor de praktijken van Radar. Het idee van het programma is goed, het word alleen bar slecht uitgevoerd. Radar doet er alles aan om datgene te laten zien wat ze willen laten zien, en dat is vooral een erg slecht presterend bedrijf, want dat levert kijkcijfers op.

Ik ben het op een aantal punten met je eens, maar hier verlies je geloofwaardigheid. Radar is geen indicatie hoe slecht een bedrijf is, of een onderbouwing voor een bewering. Radar is allerminst objectief, dus als je een voorbeeld wilt onderbouwen gebruik dan een andere bron dan Radar.

Oud 13 november 2009, 14:47
kontknager's schermafbeelding
kontknager kontknager is offline
Member

Ziggo Internet: AIE Extra Ubee + Arris
DTV: Cisco
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Het in een zin noemen van bedrijven die zich niet aan de wet houden met als voorbeeld hoe vaak ze in Radar komen opdraven?

Ik snap niet dat bedrijven zich nog leven voor de praktijken van Radar. Het idee van het programma is goed, het word alleen bar slecht uitgevoerd. Radar doet er alles aan om datgene te laten zien wat ze willen laten zien, en dat is vooral een erg slecht presterend bedrijf, want dat levert kijkcijfers op.

Ik ben het op een aantal punten met je eens, maar hier verlies je geloofwaardigheid. Radar is geen indicatie hoe slecht een bedrijf is, of een onderbouwing voor een bewering. Radar is allerminst objectief, dus als je een voorbeeld wilt onderbouwen gebruik dan een andere bron dan Radar.
Tja om nog maar te zwijgen over het feit dat veel radar klachten gewoon ongegrond zijn. In die laatste uitzending hoorde je een oud vrouwtje klagen dat NL1/2/3 niet goed te ontvangen waren
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten