Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 november 2009, 19:02
viper1955's schermafbeelding
viper1955 viper1955 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 februari 2004
Locatie: Den Helder
Berichten: 24
Standaard Telefonie: geen geluid

Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat als ik gebeld wordt ik niets hoor, maar degene aan de andere kant hoort mij wel. Gisteren een nieuwe telefoon gekocht, maar het probleem blijft. Ik heb de Docdis 3 modem i.c.m Sitecom x300n router en mijn telefoon is de nieuwste Panasonic TG-8422NLB Dect. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb nog geen contact met Ziggo gehad, maar de dame van Panasonic had geen idee.
De telefoon staat zo'n 4 meter van de modem en router af.
  #2  
Oud 2 november 2009, 19:32
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Heb je het modem al eens van de stroom gehad? Heb je een andere telefoonkabel geprobeerd?
__________________
Please Google your question before asking.
  #3  
Oud 2 november 2009, 20:40
viper1955's schermafbeelding
viper1955 viper1955 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 februari 2004
Locatie: Den Helder
Berichten: 24
Standaard

Modem heb ik al van de stroom gehad, nog geen andere kabel geprobeerd, dat zal ik morgen even proberen. Ik ga dan ook mijn router van beneden naar de bovenverdieping verplaatsen, misschien helpt dat.
  #4  
Oud 2 november 2009, 21:33
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viper1955 Bekijk bericht
Modem heb ik al van de stroom gehad, nog geen andere kabel geprobeerd, dat zal ik morgen even proberen. Ik ga dan ook mijn router van beneden naar de bovenverdieping verplaatsen, misschien helpt dat.
Dat verwacht ik niet, maar je kan het altijd proberen.
__________________
Please Google your question before asking.
  #5  
Oud 2 november 2009, 21:43
hansvv's schermafbeelding
hansvv hansvv is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 2 november 2009
Locatie: medemblik, multikabel
Ziggo Internet: alles in een
DTV: humax
Berichten: 1
Standaard ook geen geluid

Ik ben al 4 dagen bezig om te achterhalen wat het probleem kan zijn ! Ik heb van alles al geprobeerd maar tot op heden ben ik er niet achter!

Wie oh wie weet waar dat aan kan liggen??? Dat als je belt dat de andere kant je niet kunt horen? Ben wel blij dat we niet alleen zijn in deze, dacht al even dat het aan onze nieuwe siemens telefoons zou liggen...
  #6  
Oud 3 november 2009, 09:49
viper1955's schermafbeelding
viper1955 viper1955 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 februari 2004
Locatie: Den Helder
Berichten: 24
Standaard

Ik heb vanmorgen mijn 300N router, met een giga signaal, van beneden naar de bovenverdieping verhuisd, en mijn telefoon doet het weer. Dat kan toeval zijn, want gisteren deed de telefoon het ook een paar keer, daarna niet meer. Ik ga ook nog het verlengsnoer[ haspeltje] er tussen uit halen en mijn basisstation rechtstreeks op de modem aansluiten, kijken of dat nog scheelt. En ik heb eeb e-mail naar Ziggo gestuurd, want ik heb inmiddels wel door dat dit probleem veel vaker voorkomt.
Wordt vervolgd.
  #7  
Oud 3 november 2009, 10:02
drabbe's schermafbeelding
drabbe drabbe is nu online
Member
 
Geregistreerd: 3 juni 2008
Locatie: breda
Ziggo Internet: alles in 1 plus
DTV: Ubeemodem en Humax IPVR 5200c
Berichten: 85
Standaard

heb het probleem ook gehad. Bleek bij mij te liggen aan het feit, dat het basisstation te dichtbij het ziggomodem stond. Misschien vor jullie en oplossing
  #8  
Oud 3 november 2009, 12:25
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Het kan zijn dat de router te dicht op de telefoon stond, waardoor er storing op trad. Je hebt het over een haspeltje, je kabel zat opgerold? Dat lijkt mij ook niet goed, voor zover ik het heb begrepen kan er dan interferentie ontstaan, maar weet niet zeker of dat tot deze problemen kan leiden.
__________________
Please Google your question before asking.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl