Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 2 november 2009, 14:28   #1
rick70
Senior Member
 
rick70's schermafbeelding
Standaard Klok staat nog op zomertijd van Ziggo infokanaal

De klok (teletekst) van het Ziggo infokanaal staat nog steeds op zomertijd.

De teletekst van met name pagina 101 is niet aktueel.
rick70 is offline  
Oud 2 november 2009, 14:47   #2
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Staat het verder op jouw tv/decoder wel goed ingesteld?
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 2 november 2009, 14:57   #3
rick70
Senior Member
 
rick70's schermafbeelding
Standaard

Het gaat hier om de analoge versie van het infokanaal. Digitaal is er op dit moment geen teletekst te ontvangen op het infokanaal. De klok op mijn tv/decoder is goed ingesteld.
rick70 is offline  
Oud 2 november 2009, 15:16   #4
GolfTouch
Senior Member
 
GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rick70 Bekijk bericht
Het gaat hier om de analoge versie van het infokanaal. Digitaal is er op dit moment geen teletekst te ontvangen op het infokanaal. De klok op mijn tv/decoder is goed ingesteld.
Digitaal is wel teletekst te ontvangen en die klopt loopt inderdaad ook 1 uur fout (zomertijd).
__________________
Power is nothing without control !!!
GolfTouch is offline  
Oud 2 november 2009, 15:27   #5
rick70
Senior Member
 
rick70's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GolfTouch Bekijk bericht
Digitaal is wel teletekst te ontvangen en die klopt loopt inderdaad ook 1 uur fout (zomertijd).
Nogmaals nagekeken maar hier geen teletekst via het digitale infokanaal. Wel via het analoge infokanaal. Het gebeurt wel vaker dat er in het voormalig @home gebied dingen wel werken en in het voormalig Casema gebied niet.

Feit is dat de klok niet goed loopt. Van Isis heb ik een PB ontvangen. Het is doorgegeven aan de betreffende afdeling van Ziggo.
rick70 is offline  
Oud 2 november 2009, 15:29   #6
GolfTouch
Senior Member
 
GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rick70 Bekijk bericht
Nogmaals nagekeken maar hier geen teletekst via het digitale infokanaal. Wel via het analoge infokanaal. Het gebeurt wel vaker dat er in het voormalig @home gebied dingen wel werken en in het voormalig Casema gebied niet.
Excuus. Niet gekeken naar je profiel. In het @home gebied in ieder geval ook dat de klok niet goed loopt.
__________________
Power is nothing without control !!!
GolfTouch is offline  
Oud 2 november 2009, 19:07   #7
rick70
Senior Member
 
rick70's schermafbeelding
Standaard

Teletekst is weer aanwezig via het digitale Infokanaal in het voormalig Casema gebied. Nu de tijd nog aanpassen naar wintertijd.
rick70 is offline  
Oud 2 november 2009, 20:14   #8
ArChie
Senior Member
 
ArChie's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rick70 Bekijk bericht
Teletekst is weer aanwezig via het digitale Infokanaal in het voormalig Casema gebied. Nu de tijd nog aanpassen naar wintertijd.
De tijd van teletext loopt inderdaad nog niet volgens wintertijd:



Capture gemaakt om 21:01 uur.

Het tijdelijk zoek zijn van de teletext stream heeft vermoedelijk te maken met een wijziging aan het firmware download kanaal voor één van de Ziggo CI+ CAM's. Iemand heeft besloten om die download stream toe te voegen aan het Ziggo TV kanaal bij Ziggo/Casema/Multikabel, waarbij de kans bestaat er bij wijzigingen iets misgaat bij of Ziggo TV of het firmware download kanaal. Hoewel de Bouquet Association Table (BAT) nog steeds een verwijzing heeft naar de firmware download stream bij Ziggo TV is deze firmware download stream nu zelf foetsie.
ArChie is offline  
Oud 3 november 2009, 18:00   #10
ArChie
Senior Member
 
ArChie's schermafbeelding
Standaard

Hopelijk hebben ze ook de zomer/wintertijd overgang procedures aangepast zodat we bij de volgende overgang niet weer aan de bel moeten trekken.
ArChie is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl