Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 november 2009, 14:18
MC6809's schermafbeelding
MC6809 MC6809 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 augustus 2009
Locatie: Amersfoort, Casema
Ziggo Internet: ?/Ubee EVM3200
DTV: Samsung
Berichten: 7
Standaard Geen reactie meer van Ziggo

Sinds februari ben ik al bezig mijn abonnement om te zetten naar een alles in een plus pakket. Daarbij is alles misgegaan wat kon misgaan. Het meeste is nu opgelost, maar een ding, en daar ging het uiteindelijk om, heeft men niet aangepast, nl. de internetsnelheid. Er was een heel gediscusieer, hoe die snelheid gemeten werd. Nu ruim een maand geleden kwam men bij Ziggo erachter dat men zelf de snelheid niet had aangepast. Toen bleef het stil. Op mijn e-mails kreeg ik geen reactie meer. Op mijn schriftelijke klacht heb ik niets gehoord.

Het enige dat ik een maand geleden te horen kreeg was dat de omzetting werd doorgestuurd naar een andere afdeling. Sorry dat u zo lang moet wachten vanaf februari. De internetsnelheid wordt binnen enkele dagen aangepast.
Niet zo'n moeilijke ingreep lijkt mij, want het is geen technisch probleem van signaalkwaliteit of iets dergelijks. Ondertussen betaal ik al vanaf mei voor een hogere internetsnelheid en ben ik veel geld kwijt aan het bellen naar Ziggo. Of zijn er zoveel klachten en problemen binnengekomen, dat dit onder op de stapel is gekomen?
  #2  
Oud 2 november 2009, 14:56
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Er zijn nogal wat klachten waardoor het kan zijn dat de jouwe kwijt is geraakt of nog behandeld moet worden. Je zou een pm kunnen sturen naar Ziggo webteam Peter, dan kan hij direct voor je kijken
__________________
Please Google your question before asking.
  #3  
Oud 2 november 2009, 15:56
wever's schermafbeelding
wever wever is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Locatie: @home
Ziggo Internet: Alles in een
Berichten: 21
Standaard

Hoi Isis,

Nou heb ik ook zo'n klacht ingediend (schriftelijk en mail/klachtform) waarop ik maar geen antwoord krijg. Het enige antwoord wat ik krijg is, dat er zsm contact met me wordt opgenomen.....duh... duurt al drie maanden zo. Waarschijnlijk staat bij ziggo de klachteninbox gelijk een de prullenbak...

Waar vind ik die 'Peter' die je noemt ?

groet,
Ruud.
  #4  
Oud 2 november 2009, 16:19
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

De klachtinbox staat zeker niet gelijk aan een prullenbak; klachten worden ook zeker wel beantwoord/behandeld. Maar helaas gebeurt het wel eens dat er een klacht tussendoor slipt.
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/member.php?u=27070
__________________
Please Google your question before asking.
  #5  
Oud 2 november 2009, 19:21
kalehenkie's schermafbeelding
kalehenkie kalehenkie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 november 2008
Locatie: Multikabel Regio West-Friesland
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra Netgear 3700
Berichten: 7
Standaard

Volgens mij wel. Ik heb ook geklaagd over de snelheid .
Kreeg 3 dagen later dit bericht:

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.
Ik zie in onze administratie dat een collega telefonisch contact met u heeft opgenomen en dat het probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseer ik u om telefonisch contact met ons op te nemen.


Er is helemaal geen contact geweest ik heb daarover een mail terug gestuurd en daarna niks meer gehoord.
Rechtsstreeks de prullebak in..
  #6  
Oud 2 november 2009, 19:35
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Hm, dat is wel vervelend inderdaad... maar goed, via dat linkje dat ik je gaf kan je een pb sturen naar ziggo webteam peter.
__________________
Please Google your question before asking.
  #7  
Oud 2 november 2009, 20:30
Kravitz's schermafbeelding
Kravitz Kravitz is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 juli 2008
Locatie: Zeist
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalehenkie Bekijk bericht
Volgens mij wel. Ik heb ook geklaagd over de snelheid .
Kreeg 3 dagen later dit bericht:

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.
Ik zie in onze administratie dat een collega telefonisch contact met u heeft opgenomen en dat het probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseer ik u om telefonisch contact met ons op te nemen.


Er is helemaal geen contact geweest ik heb daarover een mail terug gestuurd en daarna niks meer gehoord.
Rechtsstreeks de prullebak in..
Omg wat een zooitje is het daar. Ik kreeg exact hetzelfde bericht, en je raadt het misschien al er is echt niet teruggebeld.
  #8  
Oud 2 november 2009, 20:51
FullHD1's schermafbeelding
FullHD1 FullHD1 is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Locatie: sappemeer @Home
Berichten: 47
Standaard

bericht sturen t.a.v. Martine Ferment tot in den treurnis.
Echt zovaak dat ze er goed ziek van gaat worden.
Kennelijk begrijpt deze organisatie niet wat ze moeten doen.
  #9  
Oud 4 november 2009, 17:04
wever's schermafbeelding
wever wever is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Locatie: @home
Ziggo Internet: Alles in een
Berichten: 21
Standaard



Ben zojuist gebeld door ziggo...waar een paar berichten al niet goed voor is

Een prettig gesprek gehad.
  #10  
Oud 8 november 2009, 21:18
MC6809's schermafbeelding
MC6809 MC6809 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 augustus 2009
Locatie: Amersfoort, Casema
Ziggo Internet: ?/Ubee EVM3200
DTV: Samsung
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Er zijn nogal wat klachten waardoor het kan zijn dat de jouwe kwijt is geraakt of nog behandeld moet worden. Je zou een pm kunnen sturen naar Ziggo webteam Peter, dan kan hij direct voor je kijken
Peter reageert ook al niet om mijn vraag. Alleen krijg ik nu van Ziggo zelf de mededeling dat men er nog mee steeds bezig is. Dus de klacht is niet kwijt geraakt maar het kost waarschijnlijk veel tijd om de snelheid te verhogen.
Of Ziggo heeft het zo druk om al de klachten af te handelen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl