Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 november 2009, 10:49
verotje1984's schermafbeelding
verotje1984 verotje1984 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 september 2009
Locatie: voerendaal
Ziggo Internet: ziggo alles in 1 plus
Berichten: 18
Standaard Help geen kiestoon

hallo mensen

wie kan mij helpen.

ik heb een tijdje geleden een nieuwe telefoon aangeschaft. deze deed het een paar dagen en nu als ik wil bellen hoor ik alleen maar geruis heb ook geen kiestoon. er kan ook niet naar ons gebeld worden. ik heb ookal eens op de site van ziggo gekeken of er storingen waren maar die waren er niet. heb vervolgens ook eens geprobeerd om de telefoon lijn in het modem te doen, maar dit werkt ook niet. er word misschien wel gezegt dat ik contact op moet nemen met de klantenservice maar hoe kan dit als ik niet kan bellen :s

hopelijk kan iemand mij hiermee helpen

groeten Vero
  #2  
Oud 2 november 2009, 10:59
c0sm0s's schermafbeelding
c0sm0s c0sm0s is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 14 mei 2008
Locatie: Fijnaart
Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-1 Extra
DTV: Samsung DCB-H380 /2x CI+
Berichten: 332
Standaard

Heb je toevallig ook zo'n test telefoon gehad bij je pakket?

(In de @home tijd zat er in ieder geval altijd zo'n bedraad test telefoontje bij)

Als je die erbij hebt gehad moet je die even aansluiten. En kijken of je daar wel een kiestoon mee hebt.
  #3  
Oud 2 november 2009, 11:23
verotje1984's schermafbeelding
verotje1984 verotje1984 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 september 2009
Locatie: voerendaal
Ziggo Internet: ziggo alles in 1 plus
Berichten: 18
Standaard

nee heb geen testtelefoon gehad. heb wel nog een oude tel hier liggen heb ik geprobeerd maar die doet t ook niet..
  #4  
Oud 2 november 2009, 12:24
c0sm0s's schermafbeelding
c0sm0s c0sm0s is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 14 mei 2008
Locatie: Fijnaart
Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-1 Extra
DTV: Samsung DCB-H380 /2x CI+
Berichten: 332
Standaard

Als die oude telefoon nog zo'n ouderwest toestel is met draad enzo.. dn zou ik die even aansluiten.. en dan de modem even van het stroom halen +-30sec... en dan opnieuw erin..

Met sommige moderne telefoons gaat er nog weleens wat mis..
Heb het zelf ook wel aantal x gehad.

Maar het kan ook zijn dat er toch een telefoniestoring is bij jou in de buurt
  #5  
Oud 2 november 2009, 12:50
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Kijk ook even wat het lampje tel1 doet. Deze moet branden als je niet belt en knipperen als de lijn bezet is. Knippert deze terwijl de lijn bezet is, probeer dan even het volgende:
* haal de telefoonkabel uit het modem
* haal het modem voor 10 seconden van de stroom
* kijk wat tel1 nu doet, als het nog knippert is er een probleem met je modem en heb je een monteur nodig.
__________________
Please Google your question before asking.
  #6  
Oud 3 november 2009, 08:02
verotje1984's schermafbeelding
verotje1984 verotje1984 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 september 2009
Locatie: voerendaal
Ziggo Internet: ziggo alles in 1 plus
Berichten: 18
Standaard

ik heb gister eens even opgelet. als ik kijk naar het modem staat de tel 1 gewoon op groen, maar zodra ik ga bellen dan gaat hij knipperen. weet niet of dat normaal is.

heb gister al een paar keer het modem aan het uit gezet stekker eruit gehaalt, oude telefoon geprobeert. niks werkt. en op de site heb ik gekeken of er een storing was maar die was er niet.
het is me wel opgevallen dat mensen ons wel kunnen bellen nu, maar wij zelf kunnen niet bellen.

ik ben benieuwd hoe ik dit kan oplossen.
  #7  
Oud 3 november 2009, 12:27
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Dat lampje gedraagt zich dan normaal
__________________
Please Google your question before asking.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl