Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 november 2009, 20:46
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Je tv ontvangt geen signaal, of je coax kabel is niet goed of je hebt de verkeerde gegevens ingevoerd.

Ik weet n.l. niet precies waar de scheiding ligt tussen het voormalige casema en mulitikabel gebied. Als je tot het vm multikabel gebied behoort dan moet je 514000 kHz en 8888 als netwerk-id ingeven.
Ik had die waardes al ingegeven,Badhoevedorp valt onder de postcode met die netwerk ID..
Het rare is dat hij zegt dat zijn cam een foutmelding geeft,terwijl het de bedoeling is dat de cam pas geplaatst wordt na de installatie van de zenders,ik denk dat we op de een of andere manier verschrikkelijk langs elkaar heen praten...

Note:
Op mijn verzoek is dit door een moderator uit het topic Authenticatie Problemen gehaald waar het oorspronkelijk stond.
Het hoort daar niet thuis omdat de installatie niet op een goede wijze gedaan wordt danwel de tuner kapot is,dit heeft niets met de cam of Authenticatie te maken.
Dat de cam een foutmelding geeft is logisch en ook Anoniem is tot dezelfde conclusie gekomen,aangezien de installatie om welke reden ook niet juist gebeurt kan de cam zijn werk niet doen.

Laatst gewijzigd door G.bruiker; 1 november 2009 om 22:30
Oud 1 november 2009, 23:16
stanley1's schermafbeelding
stanley1 stanley1 is offline
Junior Member

Standaard

het is opgelost coaxkabel bleek niet goed terwijl dat een splinternieuwe was
iedereen bedankt voor het meedenken
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten