Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 november 2009, 17:44
Buppie's schermafbeelding
Buppie Buppie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Locatie: Houten
Ziggo Internet: Alles in 1
Berichten: 2
Standaard Routerverbindingen WL 351

Gisteren de router WL 351 gekocht. Hij maakt goed contact met de computer maar kom niet op internet. Van alles geprobeerd maar dit lost het probleem niet op. Aanpassing beveiligingscodes etc. Kan iemand mij helpen?
  #2  
Oud 1 november 2009, 17:45
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Modem ff van de stroom halen voor 10 seconden.
__________________
Please Google your question before asking.
  #3  
Oud 2 november 2009, 14:11
Reind's schermafbeelding
Reind Reind is offline
Member
 
Geregistreerd: 11 maart 2009
Locatie: Usquert
Ziggo Internet: Connect Max & Play Complete
DTV: Horizon ,
Berichten: 95
Post update van Sitecom wl 579-wl600

Ik zag dat ik op mijn Sitecom versie 1.5 staan had,maar nu zie ik op de site van Sitecom dat daar ook versie 1.6 is te downloaden,wie heeft ervaring in dit soort gevallen,aangezien mijn Router is geleverd door Ziggo vraag ik mij af of dit ook problemen geeft.ik gebruik de Router draadloos op een PC en een Laptop.
  #4  
Oud 2 november 2009, 14:13
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 november 2008
Locatie: Brabant door Ziggo
Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Berichten: 927
Standaard

Ik zou eerst proberen wat ISIS aangeeft, pas als je je verbinding hebt, gaan expirimenteren met firmware's

( of afblijven, want als je het hier moet vragen, lijkt het me niet dat je door hebt wat er mis kan gaan ? )

Dit geldt voor beide posters !
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl