Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Overige merken

Mededelingen

Overige merken Nieuws, vragen en opmerkingen over CI+ geschikte apparatuur van overige merken

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 november 2009, 13:30
Darkpjotr's schermafbeelding
Darkpjotr Darkpjotr is offline
Junior Member

Standaard Loewe??

Hoe zit het met Loewe.
Ik zag dat de nieuwe schermen van Loewe een CI+ slot hebben.
Is er al meer bekend over de combi met ZIGGO?
Oud 1 november 2009, 19:31
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darkpjotr Bekijk bericht
Hoe zit het met Loewe.
Ik zag dat de nieuwe schermen van Loewe een CI+ slot hebben.
Is er al meer bekend over de combi met ZIGGO?
De nieuwe schermen zijn inderdaad voorzien van een CI+ slot. We zijn gestart met de validatie van de Loewe toestellen. De hardware testen zijn afgerond, we richten ons nu verder op de software dus functionele testen, UI, CI+, duurtesten en tenslotte fieldtesten. Dit zal met elkaar nog wel 2 maanden duren.
Oud 2 november 2009, 14:06
Darkpjotr's schermafbeelding
Darkpjotr Darkpjotr is offline
Junior Member

Standaard

Bedankt voor de update!
Kom voor m'n werk met veel verschillende merken in aanraking dus vandaar de vraag.
Oud 14 november 2009, 12:40
FransMoers's schermafbeelding
FransMoers FransMoers is offline
Member

Standaard Wat is nu de werkelijke status mbt Loewe

De vraag over de beschikbaarheid van CI+ van Loewe in combinatie met Ziggo is gesteld in november 2009. Er is een antwoord toegevoegd uit 2007. Over testen , fieldtests, e.d. Wat is nu anno 2009 de actuele status. Volgens de importeur zou Loewe gecertificeerd zijn. Ziggo zwijgt hierover kennelijk in alle talen.
Oud 14 november 2009, 12:42
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FransMoers Bekijk bericht
De vraag over de beschikbaarheid van CI+ van Loewe in combinatie met Ziggo is gesteld in november 2009. Er is een antwoord toegevoegd uit 2007. Over testen , fieldtests, e.d. Wat is nu anno 2009 de actuele status. Volgens de importeur zou Loewe gecertificeerd zijn. Ziggo zwijgt hierover kennelijk in alle talen.
volgens mij meld ik de status enkele postings terug.
Oud 14 november 2009, 14:43
JW-NHS's schermafbeelding
JW-NHS JW-NHS is offline
Senior Member

DTV: 22 en 26PFL5604H FW.078 met resp. Neotion en SMiT
Standaard

Citaat:
Ik vermoed dat je de datum van posten over het hoofd ziet, die is 1 novenber 2009
Anoniem heeft zich in 2007 geregistreed,wellicht heb je díe datum gezien.

Groet,
JW
Oud 9 december 2009, 21:17
Molen007's schermafbeelding
Molen007 Molen007 is offline
Member

Ziggo Internet: Z2
DTV: Loewe Connect
Standaard Hoe installeer je een CI+ CAM in een Loewe?

Wie kan mij helpen met het installeren van een CI+ module in een Loewe Connect met CI+ slot? Vanavond eens voor de test mijn Alphacrypt vervangen door de CI+; noppes, geen beeld (m.u.v. Ned 1 natuurlijk). Snel maar mijn Alphacrypt er weer in. Maar ik vraag me af hoe het wel gaat werken? Wachten op firmware update, of doe ik iets verkeerd? Ik heb gewoon de CAM's omgewisseld en opnieuw naar zenders laten zoeken. Hij gaf wel een E17 foutmelding....
Oud 10 december 2009, 19:02
FransMoers's schermafbeelding
FransMoers FransMoers is offline
Member

Standaard Loewe en CI+

Is de Loewe TV die je hebt wel geschikt voor een CI+ kaart.? Alleen de allernieuwste Loewe modellen zijn hardwarematig geschikt voor de CI+ kaart. Volgens Ziggo moeten er nog software testen uitgevoerd worden. Formeel zijn de Loewe toestellen nog niet gecertificeerd. Op zich werkt de CI+ kaart wel in deze type toestellen, maar opnemen en tijdverschoven kijken werkt (nog) niet voor CI+ gedecodeerde programma's. Ik ga ervan uit dat dat via Firmware upgrades goed gaat komen....

Mvg

Frans
Oud 10 december 2009, 22:17
Molen007's schermafbeelding
Molen007 Molen007 is offline
Member

Ziggo Internet: Z2
DTV: Loewe Connect
Standaard

Citaat:
Is de Loewe TV die je hebt wel geschikt voor een CI+ kaart.?
Dank voor je reactie. Ja natuurlijk, de TV heeft een CI+ slot, twee weekjes oud. Mooi ding. Ik denk dat ik een compleet nieuwe installatie moet doen, maar vroeg me af of het wellicht ook eenvoudiger kon.
Oud 10 december 2009, 22:24
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Is de Loewe TV die je hebt wel geschikt voor een CI+ kaart.? Alleen de allernieuwste Loewe modellen zijn hardwarematig geschikt voor de CI+ kaart. Volgens Ziggo moeten er nog software testen uitgevoerd worden. Formeel zijn de Loewe toestellen nog niet gecertificeerd. Op zich werkt de CI+ kaart wel in deze type toestellen, maar opnemen en tijdverschoven kijken werkt (nog) niet voor CI+ gedecodeerde programma's. Ik ga ervan uit dat dat via Firmware upgrades goed gaat komen....

Mvg

Frans
Ik zou die hoop maar laten varen. CI+ modules kunnen maar één kanaal tegelijk ontsleutelen (en weer versleutelen ...), zodat ze ongeschikt zijn voor gebruiksvriendelijke PVR's. Mogelijk kun je wel het programma opnemen waar je op dat moment naar kijkt, of een programma door de timer laten opnemen als het toestel niet wordt gebruikt om normaal TV te kijken, maar dat is het dan wel zo'n beetje.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Overige merken

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten