Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 november 2009, 13:09
JamesB's schermafbeelding
JamesB JamesB is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 27 maart 2009
Locatie: Geertruidenberg, Casema
Ziggo Internet: Alles in 1, Z1, UBEE
Berichten: 25
Standaard Router (Sitecom WL570 - 600) dient iedere keer gereboot te worden

Hallo allemaal,

Mijn vriendin heeft alles-in-1 pakket van ziggo en heeft daarbij een Sitecom WL579 gekregen (bij Sitecom bekend als de WL600). Nu werkt internet prima, het probleem is alleen dat iedere keer als zij haar laptop (vista) even niet gebruikt en daarna opstart er geen verbinding is met de router. De router moet opnieuw opgestart worden en vervolgens is er weer verbinding. Dit begint een beetje vervelend te worden dat je iedere keer de router moet rebooten voordat je kan internetten.

Iemand enig idee wat dit kan zijn, in de instellingen van de router kan ik ook niets terugvinden maar het lijkt op een time-out ofzo. Net ook ziggo klantenservice via Thuishelp gesproken en die zeggen dat er kans is op een stoorzender (mobiele telefoon, draadloze routers, babyfoon ed.).

Alvast bedankt!

  #2  
Oud 1 november 2009, 16:19
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Is het draadloos of bedraad? Wat geeft de laptop weer bij het netwerkicoontje op het moment dat de verbinding uitvalt?
__________________
Please Google your question before asking.
  #3  
Oud 2 november 2009, 09:13
JamesB's schermafbeelding
JamesB JamesB is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 27 maart 2009
Locatie: Geertruidenberg, Casema
Ziggo Internet: Alles in 1, Z1, UBEE
Berichten: 25
Standaard

Het is draadloos... en er verschijnt een icoontje met die 2 computers en daaroverheen een Hij heeft wel verbinding met de router, maar geen internet.
  #4  
Oud 2 november 2009, 12:47
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Sluit je laptop eens bedraad aan op de router, heb je het probleem dan ook? Hoe groot is de afstand tussen router en laptop? Die stoorzenders waar de HD over begon, heb je die in de buurt van de router staan?
__________________
Please Google your question before asking.
  #5  
Oud 2 november 2009, 16:45
JamesB's schermafbeelding
JamesB JamesB is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 27 maart 2009
Locatie: Geertruidenberg, Casema
Ziggo Internet: Alles in 1, Z1, UBEE
Berichten: 25
Standaard

Kabel kan ik nog wel eens proberen ja. Verder is de afstand 1 tot 5 meter, router en modem (ook aansluiting) is in woonkamer en daar werkt ze ook. Verder natuurlijk wel mobiele telefoon aanwezig maar geen babyfoons en hooguit 5 andere draadloze kanalen in de omgeving.
  #6  
Oud 2 november 2009, 16:54
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Heb je al een ander kanaal op de router geprobeerd?
__________________
Please Google your question before asking.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl