Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 november 2009, 12:12
rsd76's schermafbeelding
rsd76 rsd76 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Plus
DTV: samsung
Standaard Nieuw Upgrade File (ver.T-CHL5CIPDEUC-2006.0) UE32B6000

Nou heb ik van de week natuurlijk net Upgrade File (ver.T-CHL5CIPDEUC-2005.2) geinstalleerd. Zie ik vandaag een nieuwe Upgrade File (ver.T-CHL5CIPDEUC-2006.0 size : 29660 KBytes / updated : 2009-10-31 ) staan.
Nou ben ik meestal wel voor firmware updates, ze lossen meestal problemen op. Maar ik vind hier dus geen info over wat dit nou zou oplossen? En is deze firmware wel gecertificeerd? Weet iemand dit soort info of waar ik het kan vinden. Mijn zoektocht op samsung.nl was te vergeefs in ieder geval.
Oud 1 november 2009, 12:34
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Ik zie wel de upgrade,maar idd geen changelog.
Ik zet um er niet op nog zonder een GO van anoniem...

Laatst gewijzigd door G.bruiker; 1 november 2009 om 13:04
Oud 1 november 2009, 17:23
Senior Member

Standaard

Helaas kon ik anoniem niet op dit topic wijzen,zijn inbox heeft de limiet bereikt
Oud 1 november 2009, 19:23
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Helaas kon ik anoniem niet op dit topic wijzen,zijn inbox heeft de limiet bereikt
Ik zou niet zonder meer een nieuwe release gebruiken. De meeste fabrikanten brengen regelmatig een release uit in het kader van een maintenance. De fixes hebben vaak betrekking op andere landen / operetors en bevatten geen aanpassingen voor ziggo als dat niet expliciet door ons of de fabrikant wordt vermeld. Als er specifieke wijzigingen voor Ziggo hebben plaatsgevonden zullen we een dergelijke release ook testen. Al andere versies zullen we niet testen. Ik zou zelf geen upgrade uitvoeren zolang ik niet zeker zou zijn of de aanpassing van toepassing zijn voor de NL / ziggo gebruikers. Je weet nooit of een nieuwe versie evt. regressie heeft voor het gebruik op ziggo netwerk.
Oud 1 november 2009, 19:30
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Ik zou niet zonder meer een nieuwe release gebruiken. De meeste fabrikanten brengen regelmatig een release uit in het kader van een maintenance. De fixes hebben vaak betrekking op andere landen / operetors en bevatten geen aanpassingen voor ziggo als dat niet expliciet door ons of de fabrikant wordt vermeld. Als er specifieke wijzigingen voor Ziggo hebben plaatsgevonden zullen we een dergelijke release ook testen. Al andere versies zullen we niet testen. Ik zou zelf geen upgrade uitvoeren zolang ik niet zeker zou zijn of de aanpassing van toepassing zijn voor de NL / ziggo gebruikers. Je weet nooit of een nieuwe versie evt. regressie heeft voor het gebruik op ziggo netwerk.
Bedankt, ook voor andere types is er namelijk een nieuwe firmware verschenen,het staat wel op de nederlandse download site namelijk.
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...1&postcount=21
Oud 1 november 2009, 19:52
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Standaard

Voor mijn lcd tv staat er ook een nieuwe firmware upgrade op.... misschien dat ik het t.z.t. wel binnen haal, maar voor nu is het " aint it broke, dont fix it".......

Bä®bä®îäñ
Oud 2 november 2009, 19:38
rsd76's schermafbeelding
rsd76 rsd76 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Plus
DTV: samsung
Standaard

Ok, ik ga gewoon nog even wachten.
Eigelijk hoop ik dat Samsung nog eens het sorteren van digitale kanalen mogelijk maakt. De volgorde van Ziggo is niet mijn volgorde die ik al jaren had.
Samsung moet dit kunstje kennen. Ik heb nl ook een losse decoder van Samsung, die dat wel kan.. Maar 1 "normale" afstand bediening is erg fijn...
Daarnaast is het wel jammer dat er geen beschrijving van de vernieuwingen in staat....

Tnx voor de info:
Oud 3 november 2009, 13:18
Senior Member

Standaard

Ben eigenwijs geweest en heb het gedaan,ik zie geen veranderingen en alles blijft bij mij gewoon werken.
Oud 4 november 2009, 21:27
FFaber's schermafbeelding
FFaber FFaber is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Ben eigenwijs geweest en heb het gedaan,ik zie geen veranderingen en alles blijft bij mij gewoon werken.
Bij mij ook, op een UE40B6000 die denkt dat die een B7000 is
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten