Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 oktober 2009, 22:50
chris1508's schermafbeelding
chris1508 chris1508 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: nog geen
DTV: -
Standaard sony tv met alfakaart?

hallo,

als ik het goed heb zit ik in het goede topic maar toch even een vraag aangezien ik er nog niet zo veel verstand van heb.

we hebben sinds een tijdje een nieuwe sony bravia met het type nummer KDL-40S40xx nu was mijn vraag of ik met zn alfakaart? die je in de zeikant van de tv kan drukken met dit type kan gebruiken.

zo ja, moet er ook nog iets geupdate worden? zo ja, hoe moet dit ?

zo nee, wrom kan het niet

alvast bedankt

christiaan
Oud 1 november 2009, 19:16
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris1508 Bekijk bericht
hallo,

als ik het goed heb zit ik in het goede topic maar toch even een vraag aangezien ik er nog niet zo veel verstand van heb.

we hebben sinds een tijdje een nieuwe sony bravia met het type nummer KDL-40S40xx nu was mijn vraag of ik met zn alfakaart? die je in de zeikant van de tv kan drukken met dit type kan gebruiken.

zo ja, moet er ook nog iets geupdate worden? zo ja, hoe moet dit ?

zo nee, wrom kan het niet

alvast bedankt

christiaan
Je kunt inderdaad een AlphaCrypt CAM gebruiken in dit model. Natuurlijk heb je dan ook nog een geldige Ziggo smartcard nodig die weer in de AlphaCrypt module gaat. Updaten van de firmware is niet nodig en trouwens ook niet mogelijk omdat Sony voor dit model geen nieuwe firmware ter beschikking stelt aan eindgebruikers.

Maar let op: voor zover ik kan nagaan is de DVB-C tuner in dit model niet geschikt voor HD ontvangst. Je kunt de interne tuner dus alleen gebruiken voor ontvangst van de SD kanalen. Voor ontvangst van HD blijft een externe HD decoder of HD PVR noodzakelijk.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten