Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen > Windows

Mededelingen

Windows Hulp en informatie over Windows

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 oktober 2009, 16:56
henneke's schermafbeelding
henneke henneke is offline
Junior Member

Ziggo Internet: 3 in een premium
DTV: Cisko
Standaard Rar bestanden worden automatisch verwijderd na downloaden met Grabit

Hallo,
Wie kan me helpen? Ik werk al een aantal jaar met Grabit, nooit problemen gehad. Nu, sinds ongeveer 2 weken, worden de bestanden die ik download direct verwijderd. Ik moet echt zorgen dat ik de betreffende downloadmap open heb staan, de rar bestanden in volgorde binnen halen en direct uit gaan pakken, anders zijn ze weg. Ik heb op internet iets kunnen vinden dat het aan Norton zou kunnen liggen, heb ik verwijderd en een nieuwe geinstalleerd, het zou aan Vista kunnen liggen en daarbij zou Firefox kunnen helpen, ook geprobeerd. Hielp ook niet.
Heeft iemand enig idee? Ik werk met Vista home premium.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Oud 31 oktober 2009, 17:16
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henneke Bekijk bericht
Hallo,
Wie kan me helpen? Ik werk al een aantal jaar met Grabit, nooit problemen gehad. Nu, sinds ongeveer 2 weken, worden de bestanden die ik download direct verwijderd. Ik moet echt zorgen dat ik de betreffende downloadmap open heb staan, de rar bestanden in volgorde binnen halen en direct uit gaan pakken, anders zijn ze weg. Ik heb op internet iets kunnen vinden dat het aan Norton zou kunnen liggen, heb ik verwijderd en een nieuwe geinstalleerd, het zou aan Vista kunnen liggen en daarbij zou Firefox kunnen helpen, ook geprobeerd. Hielp ook niet.
Heeft iemand enig idee? Ik werk met Vista home premium.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb niet de oplossing, maar ik ken het gedrag wel. Ik had het toen gelijk gehad met grabit, dat is er op deze pc nooit meer opgekomen. Maar ik ken zat grabit-installs die wel goed werken, inclusief repairen&extracten. Norton heb ik zelf nooit gehad, ik haat het, dus dat was het bij mij niet. Een of andere bug, maar welke?
Oud 10 november 2009, 16:56
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Hoe heb jij de instellingen onder Preferences staan en dan tabje Repair and Extract? Als je bij Extract automatisch uitpakken aanvinkt. Hier verwijderd hij ook automatisch de RAR en PAR files als hij ze succesvol uitgepakt heeft.
Oud 11 november 2009, 17:52
henneke's schermafbeelding
henneke henneke is offline
Junior Member

Ziggo Internet: 3 in een premium
DTV: Cisko
Standaard Ben er al achter

Ik heb de groepenlijst vernieuwd en het probleem is verholpen. Gelukkig! Bedankt voor het meedenken.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen > Windows

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten