Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Overige onderwerpen > Windows

Mededelingen

Windows Hulp en informatie over Windows

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 oktober 2009, 16:56
henneke's schermafbeelding
henneke henneke is offline
Junior Member

Ziggo Internet: 3 in een premium
DTV: Cisko
Standaard Rar bestanden worden automatisch verwijderd na downloaden met Grabit

Hallo,
Wie kan me helpen? Ik werk al een aantal jaar met Grabit, nooit problemen gehad. Nu, sinds ongeveer 2 weken, worden de bestanden die ik download direct verwijderd. Ik moet echt zorgen dat ik de betreffende downloadmap open heb staan, de rar bestanden in volgorde binnen halen en direct uit gaan pakken, anders zijn ze weg. Ik heb op internet iets kunnen vinden dat het aan Norton zou kunnen liggen, heb ik verwijderd en een nieuwe geinstalleerd, het zou aan Vista kunnen liggen en daarbij zou Firefox kunnen helpen, ook geprobeerd. Hielp ook niet.
Heeft iemand enig idee? Ik werk met Vista home premium.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Oud 31 oktober 2009, 17:16
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henneke Bekijk bericht
Hallo,
Wie kan me helpen? Ik werk al een aantal jaar met Grabit, nooit problemen gehad. Nu, sinds ongeveer 2 weken, worden de bestanden die ik download direct verwijderd. Ik moet echt zorgen dat ik de betreffende downloadmap open heb staan, de rar bestanden in volgorde binnen halen en direct uit gaan pakken, anders zijn ze weg. Ik heb op internet iets kunnen vinden dat het aan Norton zou kunnen liggen, heb ik verwijderd en een nieuwe geinstalleerd, het zou aan Vista kunnen liggen en daarbij zou Firefox kunnen helpen, ook geprobeerd. Hielp ook niet.