Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 oktober 2009, 11:56
Dynamic83's schermafbeelding
Dynamic83 Dynamic83 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 september 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 17
Standaard Kosten installatie alles in een pakket door monteur

Graag zou ik willen weten wat ik met onderstaande klacht moet doen.

In juli ben ik verhuist, toen ik mijn verhuizing door gaf aan ziggo werd mij verteld dat als ik mijn pakket (internet z3 + standaard tv) zou veranderen in een alles in een pakket dat ik dan geen verhuiskosten hoefde te betalen. Aangezien ik dan maar een paar cent per maand meer hoefde te betalen, en daardoor telefonie en sneller internet kreeg heb ik dit gedaan.

Er werd mij toen verteld dat ik er een gratis installatie van een monteur bij kreeg, heb tot 3x toe aangegeven dat ik dat niet echt nodig vond omdat het me zelf ook wel lukte. Er werd me toen verteld dat als ik een monteur nam het pakket (nieuw modem enz) op tijd in huis zou hebben, en als ik het zelf zou doen ik wel eens een paar weken langer kon wachten. Nou als het dan toch gratis is dan laat maar een monteur komen.

Vervolgens is er vanalles fout gelopen, en heb ik sinds dien geen facturen meer ontvangen (dit heb ik meerdere malen aangegeven). Tot gister.. Toen kreeg ik eindelijk de factuur binnen. En hier op staan installatie kosten : 99,95 vermeld.
Vanmorgen even gebeld met de klantenservice (ik dacht nog dat is een foutje en lossen we wel even op) Maar die vertelde me dat aangezien ik al klant was de actie met gratis monteur niet voor mij geldt... Vrouw proberen uit te leggen dat het me toch echt 3 x verteld is dat het wel degelijk gratis was, maar ze bleef erbij. Haar antwoord: Ik vind het heel vervelend voor u, maar dit is hoe het er voor staat. Meer kunnen we niet voor u doen.

Geen flauw idee wat ik nu moet doen.. Slaat toch nergen op dat ik nu alsnog 100 euro moet gaan betalen? Monteur is amper 5 minuten binnen geweest.

Iemand hier ervaring of tips mee?

Dynamic
  #2  
Oud 31 oktober 2009, 12:40
casper's schermafbeelding
casper casper is offline
Member
 
Geregistreerd: 30 november 2005
Locatie: Oosthuizen //\\ Multikabel
Berichten: 94
Standaard

Ik ben in maart 2009 van een los internet abbo en een los tv/radio abbo naar een alles-in-1 pakket gegaan zonder te verhuizen(dus op hetzelfde adres) en hierbij kreeg ik ook een gratis monteur + installatie. Ook met de reden dat wanneer ik een monteur liet komen ik alles eerder in huis zou hebben. Nou ik had eerder telefonie(zodat ik kon gaan bellen en meer geld aan ziggo kon gaan besteden) dan dat ik daad werkelijk mijn digitale kabelontvanger(waarvoor ik het meer deed) in huis had, want hiervoor bleef de levertijd evengoed 8 weken, met of zonder de monteur.
Bij mij werden er toen der tijd éénmalige aanmeldkosten van ik meen 25 euro in rekening gebracht wat dus helemaal niet moest. Even met Ziggo gebeld en het werd meteen met de volgende factuur weer recht gezet
  #3  
Oud 31 oktober 2009, 14:39
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Je kan ook een klachtenbrief sturen naar
Ziggo BV
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
__________________
Please Google your question before asking.
  #4  
Oud 31 oktober 2009, 16:51
harrie123's schermafbeelding
harrie123 harrie123 is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Locatie: Groningen
Ziggo Internet: Internet Z1
DTV: Samsung
Berichten: 44
Standaard

Ik zou gewoon even via het mailformulier op de website van Ziggo contact opnemen en het verhaal duidelijk uitleggen. Gewoon de uitleg zoals je die hierboven hebt gegeven. Als je maar blijft volhouden, kom je op den duur wel een redelijke Ziggo-medewerker tegen. Het is altijd een kwestie van blijven proberen.
  #5  
Oud 31 oktober 2009, 16:54
Dynamic83's schermafbeelding
Dynamic83 Dynamic83 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 september 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harrie123 Bekijk bericht
Ik zou gewoon even via het mailformulier op de website van Ziggo contact opnemen en het verhaal duidelijk uitleggen. Gewoon de uitleg zoals je die hierboven hebt gegeven. Als je maar blijft volhouden, kom je op den duur wel een redelijke Ziggo-medewerker tegen. Het is altijd een kwestie van blijven proberen.
Ja dat ga ik ook maar eens proberen... heb al vaker gemerkt dat het allemaal per medewerker afhangt wat er geregeld kan worden. Er zijn totaal geen richtlijnen bij de medewerkers bekent
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl