Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 oktober 2009, 15:43
ed1960's schermafbeelding
ed1960 ed1960 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 januari 2009
Locatie: den haag casema
Berichten: 10
Standaard Toch nog een vraagje

Ik heb me volgens mij goed voorbereid, maar toch een vraagje.

We hebben vandaag de Samsung led tv UE40B8000XPXXN gekocht.
En de Ziggo CI+ CAM met smartcard.

Ik heb de nodige handleidingen hier gelezen en gedownload. Maar ik lees dat ik eerst mijn smartcard moet activeren. Dus voor dat ik hem in de tv stop moet ik hem telefonisch activeren.

Alvast bedankt.

Sylvia
  #2  
Oud 29 oktober 2009, 15:54
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2009
Locatie: Mijdrecht / ex-Casema
Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Berichten: 5.464
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ed1960 Bekijk bericht
Ik heb de nodige handleidingen hier gelezen en gedownload. Maar ik lees dat ik eerst mijn smartcard moet activeren. Dus voor dat ik hem in de tv stop moet ik hem telefonisch activeren.
Is dat de vraag ?
Maar zonder gekheid, de smartcard bij mij werkte ook zonder registratie. Je moet hem alleen registeren voordat de preview periode (2-3 weken) verstreken is, anders gaan de zenders dan op zwart.
  #3  
Oud 29 oktober 2009, 16:02
ed1960's schermafbeelding
ed1960 ed1960 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 januari 2009
Locatie: den haag casema
Berichten: 10
Standaard

Ja misschien vind jij het een stomme vraag

Maar ik dacht dat je alleen kon activeren als je kaart in je tv zat, en ik begrijp uit de discussies dat de de kaart eerst geactiveerd moest zijn,
wil hij werken met de cam module.
  #4  
Oud 29 oktober 2009, 16:28
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Berichten: 1.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ed1960 Bekijk bericht
Ja misschien vind jij het een stomme vraag

Maar ik dacht dat je alleen kon activeren als je kaart in je tv zat, en ik begrijp uit de discussies dat de de kaart eerst geactiveerd moest zijn,
wil hij werken met de cam module.
Ik moest mijn smartcard wel eerst activeren alvorens beeld...
Gewoon de installatie procedure doorlopen, smartcard activeren en in verloop voordat de preview periode is afgelopen eventueel andere pakketten via mijn Ziggo 'bestellen'. Je kan het ook gelijk doen, dan gaan de abonnementen die je hebt aangegeven gelijk in als de preview is afgelopen...
Of eventueel de helpdesk bellen..... voor activatie..
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ

Laatst gewijzigd door Barbarian; 29 oktober 2009 om 16:34
  #5  
Oud 29 oktober 2009, 17:07
ed1960's schermafbeelding
ed1960 ed1960 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 januari 2009
Locatie: den haag casema
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbarian Bekijk bericht
Ik moest mijn smartcard wel eerst activeren alvorens beeld...
Gewoon de installatie procedure doorlopen, smartcard activeren en in verloop voordat de preview periode is afgelopen eventueel andere pakketten via mijn Ziggo 'bestellen'. Je kan het ook gelijk doen, dan gaan de abonnementen die je hebt aangegeven gelijk in als de preview is afgelopen...
Of eventueel de helpdesk bellen..... voor activatie..

Dank je wel, mijn man gaat morgen nog even de muur behangen, tv ophangen en ...................................hopelijk kijken maar!!
  #6  
Oud 29 oktober 2009, 18:02
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2009
Locatie: Mijdrecht / ex-Casema
Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Berichten: 5.464
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ed1960 Bekijk bericht
Ja misschien vind jij het een stomme vraag
Nee, maar hij was alleen niet als vraag opgeschreven.
Je kunt trouwens gewoon even proberen of de kaart zonder activatie werkt. Activatie is vrij snel gebeurd.
  #7  
Oud 29 oktober 2009, 18:36
ed1960's schermafbeelding
ed1960 ed1960 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 januari 2009
Locatie: den haag casema
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mesa57 Bekijk bericht
Nee, maar hij was alleen niet als vraag opgeschreven.
Je kunt trouwens gewoon even proberen of de kaart zonder activatie werkt. Activatie is vrij snel gebeurd.

Komt helemaal goed ( hoop ik) Het was niet boos bedoeld hoor.

Groetjes,
Sylvia
  #8  
Oud 30 oktober 2009, 16:54
ultraspeed's schermafbeelding
ultraspeed ultraspeed is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 30 oktober 2009
Locatie: rotterdam
Ziggo Internet: Alles in een Extra - WRT610N
DTV: Samsung UE40B7000 - HT-BD7200
Berichten: 26
Standaard

smartcard en CI+ module werken zonder registratie.

De smartcard zal wel binnen 2 weken geregistreerd moeten worden.
  #9  
Oud 31 oktober 2009, 19:12
ed1960's schermafbeelding
ed1960 ed1960 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 januari 2009
Locatie: den haag casema
Berichten: 10
Standaard

Nou beste mensen van dit forum, de tv hangt en hij doet het uitstekend. Prachtig mooi beeld.De smartcard werkte zonder te registreren.
Zonder problemen alles werkend gekregen. Nu had ik al de handleidingen hier al gedownload, en goed door gelezen. Ik wil jullie daar dan ook hartelijk voor bedanken.

Groetjes,
Sylvia
  #10  
Oud 31 oktober 2009, 20:18
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ed1960 Bekijk bericht
Nou beste mensen van dit forum, de tv hangt en hij doet het uitstekend. Prachtig mooi beeld.De smartcard werkte zonder te registreren.
Zonder problemen alles werkend gekregen. Nu had ik al de handleidingen hier al gedownload, en goed door gelezen. Ik wil jullie daar dan ook hartelijk voor bedanken.

Groetjes,
Sylvia
kaart nog wel even registreren anders heb je over 2 weken geen beeld meer ..
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl