Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 oktober 2009, 11:11
maudje's schermafbeelding
maudje maudje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Locatie: breda
Berichten: 6
Unhappy geen signaal?

gisteren bezig geweest met de installatie van mijn alles-in-een pakket.
Internet en telefonie werken, maar het gaat mis bij de TV.

De Cisco recorder aangesloten (met SCART kabel), de smartcard geactiveerd, maar het lijkt of de Cisco het niet doet. Ik hoor dat er stroom op staat (een irritante zoem), maar verder geen enkele reactie en niets op het display.

Wie weet raad??
  #2  
Oud 29 oktober 2009, 15:20
Kitaro1's schermafbeelding
Kitaro1 Kitaro1 is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Locatie: Den Haag/Casema
Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maudje Bekijk bericht
gisteren bezig geweest met de installatie van mijn alles-in-een pakket.
Internet en telefonie werken, maar het gaat mis bij de TV.

De Cisco recorder aangesloten (met SCART kabel), de smartcard geactiveerd, maar het lijkt of de Cisco het niet doet. Ik hoor dat er stroom op staat (een irritante zoem), maar verder geen enkele reactie en niets op het display.

Wie weet raad??
Hoe lang heb je gewacht? Je krijgt namelijk niet direct iets te zien.
  #3  
Oud 29 oktober 2009, 15:37
maudje's schermafbeelding
maudje maudje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Locatie: breda
Berichten: 6
Standaard

we zijn ondertussen een dag verder, en nog steeds niets
  #4  
Oud 29 oktober 2009, 15:40
Kitaro1's schermafbeelding
Kitaro1 Kitaro1 is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Locatie: Den Haag/Casema
Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung
Berichten: 328
Standaard

Als de tv aan staat en je zet de Cisco aan, zie je dan ook iets veranderen op het tv scherm? Op het display van de Cisco zul je inderdaad nog niets zien maar licht de standby knop wel op?
  #5  
Oud 29 oktober 2009, 15:45
maudje's schermafbeelding
maudje maudje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Locatie: breda
Berichten: 6
Standaard

Op de tv zie ik niets veranderen,
maar de standby knop op de afstandsbediening licht wel op
(op het app zelf niet)
  #6  
Oud 29 oktober 2009, 15:47
Kitaro1's schermafbeelding
Kitaro1 Kitaro1 is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Locatie: Den Haag/Casema
Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung
Berichten: 328
Standaard

Kun je beschrijven hoe je het hebt aangesloten vanaf de hoofdaansluiting?
  #7  
Oud 29 oktober 2009, 15:59
maudje's schermafbeelding
maudje maudje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Locatie: breda
Berichten: 6
Standaard

Ik heb de versterker aangesloten aan de hoofdaansluiting, daar heb ik de kabel opzitten naar de cisco. De cisco is verbonden met de tv via de scart kabel....

via de versterker loopt ook de netwerkkabel naar mijn pc en de telefoonkabel naar de telefoon, deze doen het beide wel
  #8  
Oud 29 oktober 2009, 16:01
Kitaro1's schermafbeelding
Kitaro1 Kitaro1 is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Locatie: Den Haag/Casema
Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maudje Bekijk bericht
Ik heb de versterker aangesloten aan de hoofdaansluiting, daar heb ik de kabel opzitten naar de cisco. De cisco is verbonden met de tv via de scart kabel....

via de versterker loopt ook de netwerkkabel naar mijn pc en de telefoonkabel naar de telefoon, deze doen het beide wel
Dat is correct aangesloten. Als je de standby knop op de afstandsbediening indrukt, zie je dan een reactie in het display van de Cisco?
  #9  
Oud 29 oktober 2009, 16:38
maudje's schermafbeelding
maudje maudje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Locatie: breda
Berichten: 6
Standaard

nee, helemaal niets
  #10  
Oud 29 oktober 2009, 17:06
Kitaro1's schermafbeelding
Kitaro1 Kitaro1 is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Locatie: Den Haag/Casema
Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung
Berichten: 328
Standaard

En als je de standby knop op de Cisco indrukt? Gaat het standby lampje op de Cisco dan wel branden?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl