Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 oktober 2009, 01:42
Guido64's schermafbeelding
Guido64 Guido64 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AIO Extra - Ubee EVM 3200
DTV: Sony 32W5500 CI+
Unhappy Vannacht opeens tv signaal weg in Maastricht west?

Vannacht begon vanaf 'n uurtje of 1 opeens een irritante storing constant wel beeld, geen beeld, wel internet, geen internet. Wat is opeens loos???? Er is geen storing gemeld op de Ziggo site voor mijn postcode.
Oud 29 oktober 2009, 05:10
Timbo25's schermafbeelding
Timbo25 Timbo25 is offline
Member

Standaard

Er wordt 's nachts meestal onderhoud gepleegd.
Oud 29 oktober 2009, 08:52
31Stier's schermafbeelding
31Stier 31Stier is offline
Member

Standaard Onderhoud

Als het goed is waren alle signalen voor 06.00 uur weer terug.
Oud 31 oktober 2009, 12:36
Junior Member

Standaard

Alles was s'morgens weer normaal inderdaad.
Alleen jammer dat er niets over te lezen was op de storing en onderhoud pagina.

Vandaag opeens maar een download snelheid van 600Kb dus wat er nu weer aan de hand is ??? Maar goed hiervoor zit ik in het verkeerde forum geloof ik.
Oud 31 oktober 2009, 12:59
Netbios's schermafbeelding
Netbios Netbios is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido64 Bekijk bericht
Alles was s'morgens weer normaal inderdaad.
Alleen jammer dat er niets over te lezen was op de storing en onderhoud pagina.

Vandaag opeens maar een download snelheid van 600Kb dus wat er nu weer aan de hand is ??? Maar goed hiervoor zit ik in het verkeerde forum geloof ik.
De storingspagina wordt onderhouden door de helpdesk zelf, die zul je dus 's nachts nooit zien veranderen met nieuwe informatie.

Waarom ga je ervan uit dat de storing in Maastricht West is?
Oud 31 oktober 2009, 13:33
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Netbios Bekijk bericht
De storingspagina wordt onderhouden door de helpdesk zelf, die zul je dus 's nachts nooit zien veranderen met nieuwe informatie.

Waarom ga je ervan uit dat de storing in Maastricht West is?
Weet de helpdesk niet van te voren wanneer waar aan onderhoud word gedaan? Ik neem toch aan dat daar ergens een agenda voor is wie wanneer waar onderhoud gaat plegen. Als ze daar die onderhoud pagina aan koppelen dan weten wij gebruikers ook wat als opeens alles "vlam bam" eruit ligt.

Ik woon in Maastricht west en aangezien ik storing had was er in elk geval bij mij storing in Maastricht west. Ik had dat erbij gezet in de hoop misschien iets van mensen uit mijn omgeving te horen of er al of niet meer waren met storing.

Ik had natuurlijk hier thuis eerst bekeken of er wat mis was daar leek het niet op daarom nam ik aan dat er buitenshuis wat aan de hand moest zijn.
Oud 31 oktober 2009, 13:40
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido64 Bekijk bericht
Weet de helpdesk niet van te voren wanneer waar aan onderhoud word gedaan? Ik neem toch aan dat daar ergens een agenda voor is wie wanneer waar onderhoud gaat plegen. Als ze daar die onderhoud pagina aan koppelen dan weten wij gebruikers ook wat als opeens alles "vlam bam" eruit ligt.

Ik woon in Maastricht west en aangezien ik storing had was er in elk geval bij mij storing in Maastricht west. Ik had dat erbij gezet in de hoop misschien iets van mensen uit mijn omgeving te horen of er al of niet meer waren met storing.

Ik had natuurlijk hier thuis eerst bekeken of er wat mis was daar leek het niet op daarom nam ik aan dat er buitenshuis wat aan de hand moest zijn.
wie zegt dat het onderhoud was dan?
Oud 31 oktober 2009, 14:47
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Onderhoudswerkzaamheden worden *altijd* vantevoren gecommuniceerd met de klanten die het betreft én het wordt op de site geplaatst. Dit gebeurt meestal per mail. Als je dus geen mail hebt ontvangen (ook niet in je spambox) en het onderhoud staat niet op de site, dan is er geen onderhoud.
Oud 31 oktober 2009, 16:12
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Onderhoudswerkzaamheden worden *altijd* vantevoren gecommuniceerd met de klanten die het betreft én het wordt op de site geplaatst. Dit gebeurt meestal per mail. Als je dus geen mail hebt ontvangen (ook niet in je spambox) en het onderhoud staat niet op de site, dan is er geen onderhoud.
Prima, maar het blijft een feit dat er af en toe (vroeger vaker, nu veel minder) langdurige nachtelijke onderbrekingen zijn van de digitale signaallevering, die inderdaad ook nog 's nachts weer worden hersteld. Maar als dit geen onderhoud is, en het zijn ook geen storingen (want dan zou de signaallevering immers niet spontaan worden hersteld), wat zijn die onderbrekingen volgens jou dan wel?
Oud 31 oktober 2009, 16:14
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riparius Bekijk bericht
Prima, maar het blijft een feit dat er af en toe (vroeger vaker, nu veel minder) langdurige nachtelijke onderbrekingen zijn van de digitale signaallevering, die inderdaad ook nog 's nachts weer worden hersteld. Maar als dit geen onderhoud is, en het zijn ook geen storingen (want dan zou de signaallevering immers niet spontaan worden hersteld), wat zijn die onderbrekingen volgens jou dan wel?
als het geen onderhoud is, is het een storing. en vice versa.

tis niet zo moeilijk toch?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten