Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28 oktober 2009, 22:25   #1
kimhansen
Junior Member
 
kimhansen's schermafbeelding
Standaard CI+ installeren ik kom niet verder dan authentificatie gestart

heeft iemand een idee!!!!
wij komen niet verder dan authenticatie gestart een moment geduld aub.
maar na een half uur hebben we het opgegeven.
kimhansen is offline  
Oud 29 oktober 2009, 08:31   #2
SchenkOnline
Member
 
SchenkOnline's schermafbeelding
Standaard

Misschien is het handig wanneer je begint te vermelden welk type TV je hebt, serienummer, CAM module, etc...
SchenkOnline is offline  
Oud 29 oktober 2009, 09:36   #3
kimhansen
Junior Member
 
kimhansen's schermafbeelding
Standaard

samsung ue40b6000vpxxn
kimhansen is offline  
Oud 29 oktober 2009, 11:27   #4
konukie
Junior Member
 
konukie's schermafbeelding
Standaard Ci+ komt niet verder da authenticatie

Zelfde probleem komt niet verder dan authenticatie wordt uitgevoerd.
TV type: SAMSUNG LE37b650t2pxxn
konukie is offline  
Oud 29 oktober 2009, 12:50   #6
Barbarian
Senior Member
 
Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Eventueel kan je ook hier even kijken..
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 29 oktober 2009, 19:31   #7
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimhansen Bekijk bericht
samsung ue40b6000vpxxn
Als je de procedure hebt gevolgd zoals beschreven in de handleiding die je op dit forum kunt vinden, dan adviseer ik je de Samsung helpdesk te bellen. Zij zullen je informatie geven om het probleem te herstellen met een hotfix (een aantal handelingen via je remote control)

Laatst gewijzigd door anoniem; 29 oktober 2009 om 20:14
anoniem is offline  
Oud 31 oktober 2009, 10:43   #8
ElfjeTwaalfje
Member
 
ElfjeTwaalfje's schermafbeelding
Standaard

Interessant. Wie weet al hoe die hotfix er uitziet? Welke handelingen moet ik doen op de remote? Ik heb namelijk alle tips&tricks uitgeprobeerd. De TV slijt sneller van het aan de gang krijgen van de CAM module dan met het TV kijken.
ElfjeTwaalfje is offline  
Oud 31 oktober 2009, 13:53   #9
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElfjeTwaalfje Bekijk bericht
Interessant. Wie weet al hoe die hotfix er uitziet? Welke handelingen moet ik doen op de remote? Ik heb namelijk alle tips&tricks uitgeprobeerd. De TV slijt sneller van het aan de gang krijgen van de CAM module dan met het TV kijken.

Als het probleem blijft aanhouden dan kun je beter de Samsung helpdesk bellen, die moet gewoon bereikbaar zijn.
anoniem is offline  
Oud 2 november 2009, 08:37   #10
ElfjeTwaalfje
Member
 
ElfjeTwaalfje's schermafbeelding
Standaard

Ik zag vanochtend dat er een nieuwe firmware is, datum 31-10-09: ver.T-CHUCIPDEUC-2006.0 (vorige was -2005.1). Vanavond even uitproberen.

EDIT: codes van Samsung ontvangen, ga ze proberen.
REDIT: Gelukt, zie http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...&postcount=167

Laatst gewijzigd door ElfjeTwaalfje; 2 november 2009 om 19:27
ElfjeTwaalfje is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl