Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 oktober 2009, 20:33
ramona1974's schermafbeelding
ramona1974 ramona1974 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
DTV: HD-PVR
Standaard Installatiefout :(

Ik heb vandaag eindelijk ons pakket gekregen Alles in 1 . Sneller internet , maar nog belangrijker .. opnemen op een harde schijf! Na al steeds aan de telefoon te hebben gezeten met ziggo ... Omdat mn internet t niet deed als ik de breedbandversterker heb aangesloten . Zei ziggo dat het niet uitmaakte waar ik m aan aangesloten had , het kon ook met het ETU kastje

Nou...Eindelijk mn cisco 8455DVB HD-PVR aansluiten Mee naar boven genomen , want we willen m op de slaapkamer .We hadden al een HD kastje van samsung ,maar vonden dit beter .Smartcard erin en instellen die handel Niet dus........Iedere keer als ik het netwerk id en frequentie heb ingevuld krijg ik : Installatiefout . Wat doe ik verkeerd ??

Wat nu ???? Ziggo heeft een storing die kan je niet bereiken , dus vanavond nog geen tv kijken met interactive
Oud 28 oktober 2009, 21:35
pdr's schermafbeelding
pdr pdr is offline
Junior Member

DTV: humax 5200 horizon 7401
Standaard

het etu kastje ken ik niet maar als je een ntu gebruikt die heeft maar 1 uitgang die geschikt is om het retoursignaal door te laten en daar zal je modem wel op aangesloten zitten.
mocht je een itv versterker hebben gehad dan zou ik die ertussen plaatsen.
In de handleiding staat hoe dat zit.

succes
Oud 28 oktober 2009, 23:01
Cable Guy's schermafbeelding
Cable Guy Cable Guy is offline
Senior Member

Standaard

Als je 'm op een ETU hebt aangesloten werkt het interactieve gedeelte inderdaad niet, de ETU heeft maar één retourgeschikte aansluiting en daar zit waarschijnlijk je modem al op. Beneden de bijgeleverde aansluitdoos monteren, daarop de versterker aansluiten en van daaruit naar je modem, TV en Cisco.
Ook opletten wat voor aansluitdoos je boven gebruikt, hij moet wel de iTV downstreams onverzwakt doorlaten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten