Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 oktober 2009, 18:06
mbeurskens's schermafbeelding
mbeurskens mbeurskens is offline
Junior Member

Ziggo Internet: extra
DTV: cisco
Standaard cisco afstandbediening

kent iemand de code van de cisco afstandbediening, zodat ik de cisco kan bedienen via mijn tv afstandbediening
Oud 28 oktober 2009, 23:43
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Is het niet makkelijker om de tv te bedienen met de cisco afstandbediening.
Daarvoor staan een flink aantal codes in de handleiding, en de kans dat je tv afstandbediening de specifieke cisco knoppen (menu | epg | media) heeft is kleiner dan andersom, want meer dat tv aan/uit en tv harder/zachter zul je niet nodig hebben toch en die functies neemt de cisco ab over.
Oud 29 oktober 2009, 07:33
mbeurskens's schermafbeelding
mbeurskens mbeurskens is offline
Junior Member

Ziggo Internet: extra
DTV: cisco
Standaard cisco

ja sorry, misschien stel ik mijn vraag een beetje onduidelijk, maar ik wil net niet mijn cisco afstandbediening gebruiken. Ik wil de cisco decoder bedienen met mijn TV afstandbediening, dus moet deze een voor de decoder herkenbaar signaal uitzenden. Hiervoor is de code van cisco noodzakelijk, maar helaas ik vind hem niet
Oud 29 oktober 2009, 08:23
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Dat had ik begrepen, vandaar mijn opmerking mbt speciale functies van de cisco die je niet op je tv afstandbediening zult terugvinden.
Hoe ga je bijvoorbeeld je opnames opvragen, er zal geen map-icoontje op je tv-ab zitten denk ik.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten