Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > CI+ en DVB-C

Mededelingen

CI+ en DVB-C Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28 oktober 2009, 16:37   #1
migroen
Senior Member
 
migroen's schermafbeelding
Standaard Upgrade CI+ firmware

Hoe zit het eigenlijk met een eventule upgrade van de Smit CI+ kaart. Via de TV kan ik wel kiezen de optie

Menu --> Uitzenden --> Algemene Interface --> CI-menu --> Module Info en upgrade --> TV Module software vernieuwen.

Vervolgens verschijnt onderstaande melding

Kan de TV module vanuit het menu niet upgraden.

Daarna kan ik alleen kieszen voor Exit.

Hoe gaat dit in zijn werk als er via Ziggo een update van de firmware van de CI+ module is.
migroen is offline  
Oud 28 oktober 2009, 17:25   #2
Riparius
Senior Member
 
Riparius's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migroen Bekijk bericht
Hoe zit het eigenlijk met een eventule upgrade van de Smit CI+ kaart. Via de TV kan ik wel kiezen de optie

Menu --> Uitzenden --> Algemene Interface --> CI-menu --> Module Info en upgrade --> TV Module software vernieuwen.

Vervolgens verschijnt onderstaande melding

Kan de TV module vanuit het menu niet upgraden.

Daarna kan ik alleen kieszen voor Exit.

Hoe gaat dit in zijn werk als er via Ziggo een update van de firmware van de CI+ module is.
Volgens anoniem krijg je automatisch een melding als er nieuwe software voor de Ziggo CI+ CAM op het Ziggo netwerk beschikbaar is. Je hoeft dat dus niet zelf in de gaten te houden.
Riparius is offline  
Oud 26 november 2009, 21:57   #3
HimSjo
Junior Member
 
HimSjo's schermafbeelding
Standaard

Ik heb een Philips 8404 (versie .66) met Neotion CI+ CAM. Sinds vandaag (bij aanzetten) geeft de TV de melding dat er een nieuwe software voor de CI+ cam is. Als ik deze probeer te installeren krijg ik direct bij het downloaden (0%) de melding dat het downloaden mislukt is. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Als ik de software handmatig probeer te installeren via het menu dan krijg ik de melding dat er geen nieuwe software aanwezig is

Laatst gewijzigd door HimSjo; 26 november 2009 om 22:06
HimSjo is offline  
Oud 26 november 2009, 22:13   #4
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HimSjo Bekijk bericht
Ik heb een Philips 8404 (versie .66) met Neotion CI+ CAM. Sinds vandaag (bij aanzetten) geeft de TV de melding dat er een nieuwe software voor de CI+ cam is. Als ik deze probeer te installeren krijg ik direct bij het downloaden (0%) de melding dat het downloaden mislukt is. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Als ik de software handmatig probeer te installeren via het menu dan krijg ik de melding dat er geen nieuwe software aanwezig is
Elders al uitgelegd. dit is een bug in de software v/d TV. We hebben dit vandaag onderzocht. Het probleem zou met een tijdelijke work-around opgelost moeten zijn. Dit probleem zou dus niet meer mogen plaatsvinden. Zorg als je het probleem nog steeds ondervindt dat je de TV niet uitzet op Ned 1, maar bv. op Ned 2.

anoniem is offline  
Oud 26 november 2009, 23:19   #5
SchenkOnline
Member
 
SchenkOnline's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HimSjo Bekijk bericht
Ik heb een Philips 8404 (versie .66) met Neotion CI+ CAM. Sinds vandaag (bij aanzetten) geeft de TV de melding dat er een nieuwe software voor de CI+ cam is. Als ik deze probeer te installeren krijg ik direct bij het downloaden (0%) de melding dat het downloaden mislukt is. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Als ik de software handmatig probeer te installeren via het menu dan krijg ik de melding dat er geen nieuwe software aanwezig is
Ik had vanochtend (26-11) precies hetzelfde met mijn 8404 (versie .66).

@ Anoniem - "Elders al uitgelegd." - heb gezocht, maar niet gevonden. Kun je mij een link geven naar het betreffende topic? Thanks!
SchenkOnline is offline  
Oud 27 november 2009, 09:11   #6
BenJ
Senior Member
 
BenJ's schermafbeelding
Standaard

Even voor je gezocht op de berichten van @anoniem in het CI* forum en voila.
__________________
BenJ
BenJ is offline  
Oud 27 november 2009, 10:57   #7
HimSjo
Junior Member
 
HimSjo's schermafbeelding
Standaard

Anoniem bedankt! Had niet gezien dat dit topic al ergens anders besproken werd.
HimSjo is offline  
Oud 28 november 2009, 12:58   #8
rvbracht
Senior Member
 
rvbracht's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HimSjo Bekijk bericht
Ik heb een Philips 8404 (versie .66) met Neotion CI+ CAM. Sinds vandaag (bij aanzetten) geeft de TV de melding dat er een nieuwe software voor de CI+ cam is. Als ik deze probeer te installeren krijg ik direct bij het downloaden (0%) de melding dat het downloaden mislukt is. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Als ik de software handmatig probeer te installeren via het menu dan krijg ik de melding dat er geen nieuwe software aanwezig is
Heb met mijn Philips 9604 met Neotion CAM sinds gisteren precies hetzelfde. Mijn preview periode is sinds deze week verlopen, wellicht dat het daar iets mee te maken heeft?
Ik zie in dit topic dat er een workaround is, maar ik neem aan dat nog wel middels nieuwe firmware van Philips wordt opgelost.
rvbracht is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > CI+ en DVB-C




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl