Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R

Mededelingen

Samsung DCB-B270R Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung digitale kabel ontvanger

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 oktober 2009, 17:15
ferry150's schermafbeelding
ferry150 ferry150 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Locatie: heerhugowaard
Ziggo Internet: fam. bundel
DTV: samsung DCB B827R
Berichten: 1
Exclamation vast gelopen samsung DCB 270R

Hallo,

Mijn DCR een Samsung DCB 270Ris zondag avond vast gelopen!
Hij wou niet meer op of af de kanalen, sommige kanalen ( discov, animal, natio ) gaf hij of wel beeld geen geluid, of anders om en hij reageerde helemaal niet meer op de afstandsOp aanraden van de helpdesk heb ik de DCR volgens de voorgeschreven regels ( van ziggo helpdesk )gereset..stekker er uit, coax kabel los en smart kard verwijdert voor tien sec.
na dit deed bijna alles het weer, behalve dat het geluid over de cinema set, dat was 5.1 nu alleen de linker kant...nogmaals gereset..nu voor 30 minuten van het stroom...probleem blijft !
Is dit nieuw, of moet ik achter in de rij aansluiten met mijn probleem??
Kan iemand mij verder helpen of ben ik aan de goden overgeleverd ?
  #2  
Oud 11 december 2009, 19:59
chetec's schermafbeelding
chetec chetec is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 11 december 2009
Locatie: eelde
Ziggo Internet: alles in 1 plus
DTV: samsung dcb-b270R
Berichten: 4
Standaard re

he ferry als ik jou was zou ik eens naar een ziggo klanten balie gaan en daar het probleem voorleggen want ik heb dit probleem ook gehad en als je daar heen gaat en alles uit legt krijg je waarschijnlijk een nieuwe dicoder mee want ik had ook zo soort prob en ook met de helpdesk gebeld maar dat is bij ziggo een standard antwoord hoor met vr gr chetec
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferry150 Bekijk bericht
Hallo,

Mijn DCR een Samsung DCB 270Ris zondag avond vast gelopen!
Hij wou niet meer op of af de kanalen, sommige kanalen ( discov, animal, natio ) gaf hij of wel beeld geen geluid, of anders om en hij reageerde helemaal niet meer op de afstandsOp aanraden van de helpdesk heb ik de DCR volgens de voorgeschreven regels ( van ziggo helpdesk )gereset..stekker er uit, coax kabel los en smart kard verwijdert voor tien sec.
na dit deed bijna alles het weer, behalve dat het geluid over de cinema set, dat was 5.1 nu alleen de linker kant...nogmaals gereset..nu voor 30 minuten van het stroom...probleem blijft !
Is dit nieuw, of moet ik achter in de rij aansluiten met mijn probleem??
Kan iemand mij verder helpen of ben ik aan de goden overgeleverd ?
  #3  
Oud 11 december 2009, 23:30
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 augustus 2008
Locatie: Oosterkwartier
Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Berichten: 3.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferry150 Bekijk bericht
Kan iemand mij verder helpen of ben ik aan de goden overgeleverd ?
Bij de klantenservice van Ziggo zitten toch geen goden? Was het maar waar!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl