Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 oktober 2009, 14:32
julius's schermafbeelding
julius julius is offline
Senior Member

DTV: Cisco I-TV ontvanger
Standaard na verloop van tijd geen geluid bij i-tv vod diensten

Ik heb ook iets irritants. Na verloop van tijd (ongeveer 2,3 week) verdwijnt het geluid bij alle on demand uitzendingen(dus uitzending gemist, videotheek, ooit gemist) Het geluid werkt dan dus niet meer. Bij de gewone uitzendingen werkt het geluid wel gewoon. Pas na een reset naar de fabrieksinstellingen werkt het geluid weer bij de interactieve diensten. Ik vraag me af of andere mensen hier ook last van hebben.
Oud 29 oktober 2009, 09:37
Bartje's schermafbeelding
Bartje Bartje is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Sinds gisteravond dus ook last van.

Wel voor het eerst trouwens.
Oud 29 oktober 2009, 10:04
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
Standaard

had ik ook last van, maar inmiddels heb ik mijn contract laten ontbinden en de cisco terug gestuurd, na alle ellende die ik heb ondervonden.

men ging mij compenseren, en dat hebben ze gedaan middels het gratis verstrekken van een.... jawel CISCO PVR.
maar nu heb ik dus wel de CISCO maar geen Itv dienst/abbo.

de Itv is dus ook niet geinstalleerd en nu werkt de CISCO wel soepel en vlot....
alleen het geluidsvolume vind ik nog erg zacht.

maar ik heb nu geen verdere ellende meer met de CISCO.
waarbij ik <-- nu duidelijk durf te stellen dat het aan de Firmware ligt in samenwerking met de Itv en server bij ZIGGO.
Oud 29 oktober 2009, 10:10
Bartje's schermafbeelding
Bartje Bartje is offline
Member

Standaard

Stekker er even uit en het probleem is verholpen.

@Jam; ben erg benieuwd naar de problemen die je hebt. Ik heb nooit echt grote problemen gehad en sinds de nieuwe firmware is het menu ook nog is lekker snel.
Oud 29 oktober 2009, 10:40
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartje Bekijk bericht
Stekker er even uit en het probleem is verholpen.

@Jam; ben erg benieuwd naar de problemen die je hebt. Ik heb nooit echt grote problemen gehad en sinds de nieuwe firmware is het menu ook nog is lekker snel.
de bekende problemen met de CISCO, zoals vanzelf uit gaan en rebooten, netwerkfouten, film die ineens stopt en dan het schermpje dat ik die dienst eerst moet bestellen, geluid dat wegvalt, signaalstoringen, geluid harder zetten en dan zapte de CISCO ineens naar een ander kanaal, gemiddeld 4x per week de stekker er uit en weer in om het apparaat aan de gang te houden, vaak opnieuw moeten installeren van de Itv, blokjes vorming op HD zenders, stilstaand beeld etc etc...

maar de compensatie is omdat ik ook veel last had van halve internet snelheden, het steeds sturen van foute facturen, incasso's en dreigbrieven over afsluiting, en de enorme telefoon kosten en vrije middagen/ochtenden die ik heb moeten nemen vanwege de vele monteurs die hier zijn geweest, ik schat zo ongeveer een dozijn vanaf de fusie, en het meerdere malen niet na komen van afspraken van ZIGGO kant.

en nu kijk ik net naar mijn factuur, en WEER doen ze het fout !!
kijk, iedereen kan een foutje maken maar dit kun je geen foutje meer noemen, dit is een opeenstapeling van onkunde vanwege het feit dat iedereen daar langs elkaar heen werkt, en het systeem er voor zorgt dat mensen niet op elkaar af kunnen stemmen binnen ZIGGO.
Oud 4 november 2009, 18:07
korsteed's schermafbeelding
korsteed korsteed is offline
Junior Member

DTV: Cisco
Standaard

Ik had hetzelfde probleem: Geen geluid meer.
Gemeld bij de helpdesk en: GEEN reaktie.

Uiteindelijk zelf de stekker er even uit gehaald, en toen deed het geluid het weer. Is ook een oplossing als de Cisco ontvanger weer eens vastloopt.
Oud 12 november 2009, 00:53
pjutr's schermafbeelding
pjutr pjutr is offline
Senior Member

DTV: Philips 42PDL7906 Cisco8455 Samsung SMT-C7140A
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
had ik ook last van, maar inmiddels heb ik mijn contract laten ontbinden en de cisco terug gestuurd, na alle ellende die ik heb ondervonden.

men ging mij compenseren, en dat hebben ze gedaan middels het gratis verstrekken van een.... jawel CISCO PVR.
maar nu heb ik dus wel de CISCO maar geen Itv dienst/abbo.

de Itv is dus ook niet geinstalleerd en nu werkt de CISCO wel soepel en vlot....
alleen het geluidsvolume vind ik nog erg zacht.

maar ik heb nu geen verdere ellende meer met de CISCO.
waarbij ik <-- nu duidelijk durf te stellen dat het aan de Firmware ligt in samenwerking met de Itv en server bij ZIGGO.
Het geluid is op de TV is zacht t.o.v. andere bronnen als je het volume van de Cisco op de fabrieksinstelling (50%) laat staan. Met de volumeknoppen op het apparaat naar 100 % en dat is opgelost. Moet helaas vaak opnieuw worden ingesteld net als hdmi-output...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten