Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 oktober 2009, 00:18
vwtune's schermafbeelding
vwtune vwtune is offline
Member

Standaard Alles in 1. Vraag over ontvanger keuze en smartcards

Ik ben voornemens een nieuw ziggo abo te nemen (wegens verhuizing, dus nieuw abo nodig)

Nu heb ik mijn oog laten vallen op het alles in 1 abonnement van Ziggo.

Ze hebben nu een aktie dat je er een Cisco PVR voor 99 euro, erbij krijgt.
Eigenlijk wil ik het liefst de Humax 5050. Dit vanwege de HD grootte EN de Looks (zwart vind ik gewoon mooier en past bij mijn overige apparaten)

Is het mogelijk om de Humax in de plaats van de Cisco te nemen? Of moet ik dan echt een 2e PVR in een winkel kopen? a 305 euro? En dan zit ik met 2 pvr's.

Heeft iemand misschien een goed idee wat te doen?

Tevens wil ik 2 smartcards hebben (1 voor in de woon en 1 voor in de slaapkamer) moet ik hier extra abonnements kosten voor betalen?

Laatst gewijzigd door vwtune; 28 oktober 2009 om 00:33
Oud 28 oktober 2009, 00:40
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vwtune Bekijk bericht
Is het mogelijk om de Humax in de plaats van de Cisco te nemen? Of moet ik dan echt een 2e PVR in een winkel kopen? a 305 euro? En dan zit ik met 2 pvr's.
Het is niet mogelijk om via Ziggo de Humax 5050 te nemen. Deze zit niet bij hun assortiment. Dus die moet je in de winkel halen of via internet aanschaffen
Je hoeft niet per se een PVR of ontvanger te nemen bij een nieuw abonnement.

Citaat:
Heeft iemand misschien een goed idee wat te doen?
Je kunt wel een ontvanger nemen bij je abbo en deze verkopen via internet.
Gezien de quote hieronder kun je ook kiezen voor bv een SD ontvanger en deze op je slaapkamer zetten. Je krijgt hierbij ook een smartcard. Een 2e smartcard is in de winkel en via internet te koop. Die kun je dan in je Humax 5050 stoppen.

Citaat:
Tevens wil ik 2 smartcards hebben (1 voor in de woon en 1 voor in de slaapkamer) moet ik hier extra abonnements kosten voor betalen?
Nee, je zult alleen een 2e smartcard moeten aanschaffen.
Tevens worden eventuele keuze pakketten gelijkgetrokken op max. 3 smartcards. Dus kies je Film1 dan is deze op al je smartcards te bekijken en betaal je maar 1 keer de pakket kosten.
Oud 28 oktober 2009, 00:48
vwtune vwtune is offline
Member

Standaard

Bedankt voor de antwoorden!

Ik was in de veronderstelling dat je of een PVR of een standaard ontvanger (a 49 euro) bij je alles in 1 pakket moet nemen (Daarom zou ik dan voor die 5 tientjes extra de Cisco PVR nemen)
Ziggo adverteerd namelijk op hun site hiermee.

Ik wist niet dat ik ook het alles in 1 pakket, zonder ontvanger kan nemen.
Oud 28 oktober 2009, 10:47
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Je kunt gewoon een stukje het bestelproces in lopen op de site van Ziggo.
http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/ en klik bij een abbo op "Bestel Nu". Je krijgt dan de postcode check en daarna het bestellen scherm.
Daar zie je "Aanbieding" staan. Daar staat de Cisco voor 99 Euro, een SD voor 49 Euro en Ik maak geen gebruik van deze aanbieding.
Oud 28 oktober 2009, 17:47
vwtune vwtune is offline
Member

Standaard

Mijn dank is groot
Oud 29 oktober 2009, 11:43
Sogan's schermafbeelding
Sogan Sogan is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AIE plus - tv extra
DTV: Humax 9200 duovision PVR / Cisco PVR / Humax 5200 IHDR / Philips 37pfl5603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GolfTouch Bekijk bericht
J..............Daar staat de Cisco voor 99 Euro, een SD voor 49 Euro en Ik maak geen gebruik van deze aanbieding.

Maar als je kiest voor "Ik maak geen gebruik van deze aanbieding" , krijg je dan wel een smartcard of niet. Indien niet zou ik lekker kiezen voor een SD decoder als reserve voor in feiten € 20 (smardcard in winkel € 29)
Oud 29 oktober 2009, 16:47
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sogan Bekijk bericht
Maar als je kiest voor "Ik maak geen gebruik van deze aanbieding" , krijg je dan wel een smartcard of niet. Indien niet zou ik lekker kiezen voor een SD decoder als reserve voor in feiten € 20 (smardcard in winkel € 29)
Als je geen gebruik maakt van die aanbieding krijg je ook geen smartcard.
Dus die keuze kun je inderdaad maken.
Oud 5 december 2009, 14:30
henkotje's schermafbeelding
henkotje henkotje is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Cisco
Standaard Inderdaad

Ik wil ook graag Alles-in-1 Plus bestellen maar dan alleen met de Humax 5050, eventueel onder wat bijbetaling. Dedcisco heeft nl. erg slechte kritieken op internet.

Gebeld dus, en mij werd verteld dat ik eerst moest bestellen en de volgende dag de klantenservice moest bellen om te vragen of de cisco kon worden ingeruild voor de Humax, ... ja ja natuurlijk, .... zo dom zijn we niet

Helaas gaat het dus nu voor mij nog even niet door, .... ik wacht wel tot er een betere ontvanger in de aanbieding komt bij het pakket.
Oud 5 december 2009, 15:45
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henkotje Bekijk bericht
Ik wil ook graag Alles-in-1 Plus bestellen maar dan alleen met de Humax 5050, eventueel onder wat bijbetaling. Dedcisco heeft nl. erg slechte kritieken op internet.

Gebeld dus, en mij werd verteld dat ik eerst moest bestellen en de volgende dag de klantenservice moest bellen om te vragen of de cisco kon worden ingeruild voor de Humax, ... ja ja natuurlijk, .... zo dom zijn we niet

Helaas gaat het dus nu voor mij nog even niet door, .... ik wacht wel tot er een betere ontvanger in de aanbieding komt bij het pakket.
Je bent toch niet verplicht om de cisco af te nemen, dus bespaar je gelijk 99 euro die je voor de humax kunt gebruiken.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten