Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
  #1  
Oud 27 oktober 2009, 15:40
NLCJ's schermafbeelding
NLCJ NLCJ is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 27 juli 2009
Locatie: Horn / KPN
Berichten: 9
Standaard Telefoon van KPN

Hallo,
Wij zijn sinds een maand of twee overgestapt naar Ziggo maar nu hebben we geen nummerherkenning, inmiddels ben ik erachter gekomen dat onze telefoons (Chicago 800S x2 en de 500S) niet geschikt zijn voor FSK. In een ander topic werd gesuggereerd om een converter te verkopen, nou heb ik hier een vraag over en wel betreft deze converter. Wij hebben het telefoon netwerk in huis als volgt.


Kunnen we het dan zo doen, zodat alle drie de telefoons werken?



Met vriendelijke groet,
  #2  
Oud 27 oktober 2009, 21:11
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Gebruik je 3 basisstations of 1 basisstation waarop de 3 handsets zijn aangemeld?

De converter moet al eerste en direct na het modem geplaatst worden. Op de uitgang (phone) sluit je je basisstation aan.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #3  
Oud 27 oktober 2009, 23:25
NLCJ's schermafbeelding
NLCJ NLCJ is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 27 juli 2009
Locatie: Horn / KPN
Berichten: 9
Standaard

We hebben twee basisstations, dit werkt goed tot nu toe dus ik verwacht hier ook geen verdere problemen mee. Aangezien het direct na het modem moet zou het dus moeten werken dan, bedankt. Morgen besteld!
  #4  
Oud 1 november 2009, 17:01
NLCJ's schermafbeelding
NLCJ NLCJ is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 27 juli 2009
Locatie: Horn / KPN
Berichten: 9
Standaard

Ik wou even melden dat dit heeft gewerkt, geen een instelling was nodig en alles werkte gelijk. Bedankt!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl