Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 oktober 2009, 23:19
MauriceW's schermafbeelding
MauriceW MauriceW is offline
Senior Member

DTV: Humax iHDR5050-C
Standaard NL 1, 2 en 3 HD: nieuwe frequentie!

Zat net naar Pauw en Witteman te kijken via m'n Cisco HD-PVR op NL 1 HD en het viel me op dat ik geen artifacts meer zag.

Dus even gechecked op de Samsung H360 in de slaapkamer (de Cisco laat helaas geen frequenties zien) en tot mijn verbazing zitten de zenders NL 1, 2 en 3 HD nu allemaal op de frequentie 388 MHz.

Klopt dus niet, sorry

Goed bezig Ziggo.. nu nog History HD van de 170 MHz af, dat zou toch ook moeten kunnen.. De Eredivisie Live kanalen zijn daar tenslotte ook vanaf gehaald vanwege teveel storingen...

Hum.. deze had dus in het HD subforum gemoeten, misschien kan een moderator hem even verplaatsen...

Laatst gewijzigd door MauriceW; 27 oktober 2009 om 00:11
Oud 26 oktober 2009, 23:31
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MauriceW Bekijk bericht
Zat net naar Pauw en Witteman te kijken via m'n Cisco HD-PVR op NL 1 HD en het viel me op dat ik geen artifacts meer zag.

Dus even gechecked op de Samsung H360 in de slaapkamer (de Cisco laat helaas geen frequenties zien) en tot mijn verbazing zitten de zenders NL 1, 2 en 3 HD nu allemaal op de frequentie 388 MHz.

Goed bezig Ziggo.. nu nog History HD van de 170 MHz af, dat zou toch ook moeten kunnen.. De Eredivisie Live kanalen zijn daar tenslotte ook vanaf gehaald vanwege teveel storingen...
Dit is een heel vreemd verhaal. Ik zit ook in het voormalige Casema gebied en ik heb zojuist even de frequenties van Nederland 1,2 en 3 HD gecontroleerd en hier is niets aan veranderd. Nederland 3 HD bijv. zit hier nog steeds op 834 MHz. Ik heb de laatste dagen wel gemerkt dat er geen artefacten meer zijn op Nederland 3 HD (bij Nederland 1 HD en 2 HD was dat toch al niet het geval).

Wellicht ten overvloede: als er wel iets aan de frequenties veranderd zou zijn dan zou ik dat onmiddellijk merken. Ik heb namelijk alle automatische update functies van mijn Sony TV uit staan zodat er niets automatisch en zonder mijn goedkeuring kan worden bijgewerkt.
Oud 27 oktober 2009, 00:04
MauriceW's schermafbeelding
MauriceW MauriceW is offline
Senior Member

DTV: Humax iHDR5050-C
Standaard

Ummm verkeerd gezien op de Samsung... hij stond niet meer op de favorietenlijst, dus ik heb naar de frequentie van de niet-HD zenders zitten kijken

Feit blijft wel dat ik geen artifacts meer heb gezien, dus er is toch iets veranderd blijkbaar.
Oud 27 oktober 2009, 07:08
Jdd's schermafbeelding
Jdd Jdd is offline
Inactieve account

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: 9401 | Alphacrypt 3.19 (W4000)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MauriceW Bekijk bericht
Ummm verkeerd gezien op de Samsung... hij stond niet meer op de favorietenlijst, dus ik heb naar de frequentie van de niet-HD zenders zitten kijken

Feit blijft wel dat ik geen artifacts meer heb gezien, dus er is toch iets veranderd blijkbaar.
Misschien, zijn ze .5 megeherzt verschoven of zo.
Op mijn sony zie ik sinds gisteren even "not tuned" berichten, dus er zal iets veranderd zijn.

Anoniem, Archie ?
Oud 27 oktober 2009, 08:59
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jdd Bekijk bericht
Misschien, zijn ze .5 megeherzt verschoven of zo.
Op mijn sony zie ik sinds gisteren even "not tuned" berichten, dus er zal iets veranderd zijn.

Anoniem, Archie ?
Nee, ze zijn echt niet verschoven. Ook geen halve Megahertz.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten