Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen

Mededelingen

Internet - Algemeen Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27 oktober 2009, 20:32   #21
Vomera
Junior Member

Vomera's schermafbeelding
Standaard

nou ja ik zit nu dus met 2 modems thuis
1 arris die wonderfull goed werkt met 47 mbit
1 ubee modem die heet wordt bij coax en maar 8 mbit oplevert.

zolang ze nog niet met een oplossing komen krijgen ze van mij niet die arris terug.. die is mij op dit moment erg dierbaar terwijl ik die ubee graag uit het raam wil frisbee'en. of zal ik zo vriendelijk zijn de ubee terug te sturen met een briefje dat ik liever gewoon de arris hou omdat ubee gewoon slecht is
Vomera is offline  
Oud 28 oktober 2009, 12:24   #22
miki_42
Junior Member

miki_42's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Assen Bekijk bericht
De activatiecode, zoals ik die in februari heb ontvangen, werkt niet. Kunt u mij zeggen wat ik moet doen?
Dit probleem had ik laatst ook met mijn nieuwe Ubee modem. Probeer eens de code met kleine letters inplaats van hoofdletters in te voeren(!)

Het lijkt erop dat Ziggo zich bezondigd heeft aan tenminste 1 van de 2 hoofdzonden in computerland, namelijk:

1: wachtwoorden en codes zijn per definitie AlTiJd hoofdletter-afhankelijk.
2: O's en 0'llen, 1nen en l'len worden te vaak verwisseld, beter niet gebruiken in codes die mensen moeten overtypen.

(Het is aan de lezer te bepalen welke van de 2 hier van toepassing is.)
miki_42 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten