Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 oktober 2009, 20:01
Vomera's schermafbeelding
Vomera Vomera is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2009
Locatie: Maastricht - @home
Ziggo Internet: Alles is een - Umbee
DTV: -
Berichten: 13
Standaard Nieuwe Ubee modem gekregen

Hallo,

Ik hoop dat ik goed zit, anders wordt het maar verplaatst

ik heb vorige week een nieuwe modem gekregen. Heb sinds augustus Ziggo (heel tevreden) en had een arris modem gekregen. Werk goed 47 mbit down en 4.8 up. Nu heb ik vorige week mijn nieuwe modem gekregen en heb ik deze van het weekend geactiveerd. Maar sinds die nieuwe modem is me internet echt Bagger. Vandaag kwam ik niet hoger dan de 8 mbit. Erg irritant dus. Ik maar ziggo HD gebeld en ze gaven aan dat met de nieuwe UBEE modem die ik had gekregen meerdere meldingen waren gekomen. Ik zou hier nog over terug gebeld worden.

Ik merk dat bij de Ubee modem waar het signaal naar binnen komt, de aansluiting erg warm is. Lijkt mij niet normaal.

Gelukkig was ik nog slim geweest om de oude (eigenlijk nieuwe arris modem) te bewaren. Ik heb deze weer aangesloten en opnieuw geactiveerd en huppa heb ik weer de oude goede snelheid.

Ik wacht dus goed af tot er een oplossing komt. De oude modem houd ik nog wel even!

Zijn er meer mensen met deze problemen? Wat zouden jullie in mijn geval doen?
  #2  
Oud 26 oktober 2009, 20:07
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Je hebt dus Alles-in-1 Extra. Daarvoor heb je een Arris of Ubee modem nodig. Schijnbaar weten ze bij Ziggo niet dat je al een snel modem had.
Ik zou die Arris er lekker tussen laten zitten en die Ubee lekker terugsturen.
  #3  
Oud 26 oktober 2009, 20:17
Jan_Assen's schermafbeelding
Jan_Assen Jan_Assen is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Locatie: Assen
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus, Ubee draadloos modem
DTV: iHDR-5200C;
Berichten: 348
Standaard

Ik heb vandaag ook een Ubee modem ontvangen. Echter bij het aansluiten blijf ik hangen op de activatiepagina omdat de codes en wachtwoorden die ik april heb ontvangen niet werken...Doe ik iets fout of moet ik Ziggo contacteren? Btw ik heb "maar" alles in 1 Plus...
__________________
Voormalig @Home abonnee
  #4  
Oud 26 oktober 2009, 20:24
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Assen Bekijk bericht
Ik heb vandaag ook een Ubee modem ontvangen. Echter bij het aansluiten blijf ik hangen op de activatiepagina omdat de codes en wachtwoorden die ik april heb ontvangen niet werken...Doe ik iets fout of moet ik Ziggo contacteren? Btw ik heb "maar" alles in 1 Plus...
Dus even bellen, activeren ze voor je.
  #5  
Oud 26 oktober 2009, 20:35
Vomera's schermafbeelding
Vomera Vomera is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2009
Locatie: Maastricht - @home
Ziggo Internet: Alles is een - Umbee
DTV: -
Berichten: 13
Standaard

Waar begint je activatiecode mee???

zeker met een hoofdletter?

probeer eens met een kleine letter op het begin.
dat probleem had ik namelijk ook
  #6  
Oud 26 oktober 2009, 20:51
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Assen Bekijk bericht
Ik heb vandaag ook een Ubee modem ontvangen. Echter bij het aansluiten blijf ik hangen op de activatiepagina omdat de codes en wachtwoorden die ik april heb ontvangen niet werken...Doe ik iets fout of moet ik Ziggo contacteren? Btw ik heb "maar" alles in 1 Plus...
Zat er in de doos waar het nieuwe modem zat, geen brief met de juiste code en wachtwoord????
  #7  
Oud 26 oktober 2009, 20:58
Jan_Assen's schermafbeelding
Jan_Assen Jan_Assen is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Locatie: Assen
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus, Ubee draadloos modem
DTV: iHDR-5200C;
Berichten: 348
Standaard

Activatiecode begint met een kleine letter en er zat geen brief bij. Via contactformulier bij ziggo vraag gestuurd. M'n Motorola werkt nog en ik ga geen 0,10 euri betalen als iets nog werkt...
__________________
Voormalig @Home abonnee
  #8  
Oud 26 oktober 2009, 21:03
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Assen Bekijk bericht
Activatiecode begint met een kleine letter en er zat geen brief bij. Via contactformulier bij ziggo vraag gestuurd. M'n Motorola werkt nog en ik ga geen 0,10 euri betalen als iets nog werkt...
Denk dat ik wel weet welke reactie je terugkrijgt via de email: Of je toch even telefonisch contact met de klantenservice wilt opnemen.
  #9  
Oud 26 oktober 2009, 22:26
rutger89's schermafbeelding
rutger89 rutger89 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Locatie: oldenzaal, @home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra 50/5 Arris + Netgear wndr3700
DTV: Televisie Z2 Totaal met: Humax 5050C + Cisco ITV + Samsung dingetje
Berichten: 316
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Denk dat ik wel weet welke reactie je terugkrijgt via de email: Of je toch even telefonisch contact met de klantenservice wilt opnemen.
Of dat je de activatiecodes moet gebruiken uit de brief
  #10  
Oud 27 oktober 2009, 07:25
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rutger89 Bekijk bericht
Of dat je de activatiecodes moet gebruiken uit de brief
En Jan vraagt zich nog steeds af, welke brief...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl